[cat] El tema principal d’aquest treball final de grau és el joc com a eina d’aprenentatge pel
desenvolupament integral a l’etapa d’Educació Infantil. Entre tots els tipus de joc que hi ha,
vull destacar, el joc simbòlic i els aprenentatges que pot originar juntament amb les relacions
que es generen entre els companys.
En el marc teòric del treball, faré una recerca sobre el concepte del joc, el joc simbòlic els tipus
de jocs, les seves característiques i la relació del joc amb el currículum.
En el marc empíric, faré una anàlisi de l’espai de joc simbòlic i de les observacions que faci en
ell al llarg del meu període de pràctiques a un grup classe de 3 a 6 anys.
[eng] The main theme of this final degree project is the game as a learning tool for integral
development in the Early Childhood Education stage. Among all the types of play that exist, I
want to highlight the symbolic game and the learning that can originate along with the
relationships that are generated between peers.
In the theoretical framework of the work, I will do a research on the concept of the game, the
symbolic game, the types of games, their characteristics and the relationship of the game with
the curriculum.
In the empirical framework, I will analyze the symbolic play space and the observations I make
in it during my internship in a class group of 3 to 6 years.