dc.contributor |
Gelabert Gual, Llorenç |
|
dc.contributor.author |
Godoy Garcia, Laura |
|
dc.date |
2021 |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-25T12:45:59Z |
|
dc.date.available |
2021-10-25T12:45:59Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-25 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/155948 |
|
dc.description.abstract |
[cat] La música és un llenguatge universal, un mitjà d’expressió i comunicació entre els éssers humans de totes les cultures, ja que la música ens permet expressar el que sentim. Aquest treball dóna una gran importància a l’educació musical dins l’aula d’Educació Infantil, incorporant-la a la vida diària de l’aula a través d’una proposta didàctica amb format d’ambient musical, per tal d’aportar una eina al professorat d’Educació Infantil. El treball es divideix en dos grans blocs: en primer lloc, s’aporta una contextualització teòrica sobre la importància de la música a Educació Infantil, els pedagogs i les pedagogies més rellevants, la relació de la música amb el currículum d’Educació Infantil i el treball per ambients. Seguidament, s’aporta un disseny d’ambient musical que atén els processos d’aprenentatge individuals i grupals, a més d’una proposta pedagògica, en la que es desenvolupen diferents activitats per treballar la música d’una manera diferent a la tradicional. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Music is a universal language, a means of expression and communication between human beings of all cultures, given that music allows us to express how we feel. This paper focuses on the importance of the musical education in preschool classrooms by creating a didactic proposal with a musical learning environment format incorporating music to the daily life of the classroom, in order to provide a tool to childhood education teachers. The paper is divided into two major blocks: first, it brings a theoretical contextualization of the importance of music for child education, pedagogics and pedagogies, the relationship of music to children's education curricula and learning through environments. Secondly, a musical environment design for both individual and group learning processes is provided, in addition to a pedagogical proposal, in which different activities are developed to approach music in a different way to the traditional one. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.subject.other |
Educació musical |
ca |
dc.subject.other |
educació infantil |
ca |
dc.subject.other |
ambient musical |
ca |
dc.subject.other |
proposta didàctica |
ca |
dc.subject.other |
didàctica musical |
ca |
dc.subject.other |
music education |
ca |
dc.subject.other |
child education |
ca |
dc.subject.other |
musical environment |
ca |
dc.subject.other |
didactic proposal |
ca |
dc.subject.other |
musical teaching |
ca |
dc.title |
Construïm aprenentatges en un ambient musical dins l’aula d’Educació Infantil |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|