Construïm aprenentatges en un ambient musical dins l’aula d’Educació Infantil

Show simple item record

dc.contributor Gelabert Gual, Llorenç
dc.contributor.author Godoy Garcia, Laura
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-10-25T12:45:59Z
dc.date.available 2021-10-25T12:45:59Z
dc.date.issued 2021-10-25
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/155948
dc.description.abstract [cat] La música és un llenguatge universal, un mitjà d’expressió i comunicació entre els éssers humans de totes les cultures, ja que la música ens permet expressar el que sentim. Aquest treball dóna una gran importància a l’educació musical dins l’aula d’Educació Infantil, incorporant-la a la vida diària de l’aula a través d’una proposta didàctica amb format d’ambient musical, per tal d’aportar una eina al professorat d’Educació Infantil. El treball es divideix en dos grans blocs: en primer lloc, s’aporta una contextualització teòrica sobre la importància de la música a Educació Infantil, els pedagogs i les pedagogies més rellevants, la relació de la música amb el currículum d’Educació Infantil i el treball per ambients. Seguidament, s’aporta un disseny d’ambient musical que atén els processos d’aprenentatge individuals i grupals, a més d’una proposta pedagògica, en la que es desenvolupen diferents activitats per treballar la música d’una manera diferent a la tradicional. ca
dc.description.abstract [eng] Music is a universal language, a means of expression and communication between human beings of all cultures, given that music allows us to express how we feel. This paper focuses on the importance of the musical education in preschool classrooms by creating a didactic proposal with a musical learning environment format incorporating music to the daily life of the classroom, in order to provide a tool to childhood education teachers. The paper is divided into two major blocks: first, it brings a theoretical contextualization of the importance of music for child education, pedagogics and pedagogies, the relationship of music to children's education curricula and learning through environments. Secondly, a musical environment design for both individual and group learning processes is provided, in addition to a pedagogical proposal, in which different activities are developed to approach music in a different way to the traditional one. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Educació musical ca
dc.subject.other educació infantil ca
dc.subject.other ambient musical ca
dc.subject.other proposta didàctica ca
dc.subject.other didàctica musical ca
dc.subject.other music education ca
dc.subject.other child education ca
dc.subject.other musical environment ca
dc.subject.other didactic proposal ca
dc.subject.other musical teaching ca
dc.title Construïm aprenentatges en un ambient musical dins l’aula d’Educació Infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics