La coeducació a les aules d’Educació Infantil de les Illes Balears

Show simple item record

dc.contributor Oliver Barceló, Maria del Mar
dc.contributor.author Castillo García, Estela María
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-11-03T11:10:41Z
dc.date.available 2021-11-03T11:10:41Z
dc.date.issued 2021-11-03
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156026
dc.description.abstract [cat] El feminisme en els darrers anys ha estat un factor social que ha anat guanyant importància. L'escola és el punt principal per a desenvolupar una transformació social i per això com agent principal de socialització ha donat resposta a aquesta necessitat social implantant així la coeducació dins les aules. La igualtat dins les aules és un fet gairebé recent i requereix formació i forts canvis estructurals, ja que el sistema patriarcal encara domina amb força en la nostra societat. Per aquest motiu, aquesta investigació pretén conèixer a través d'entrevistes de quina manera es treballa la coeducació dins els centres de les Illes Balears i principalment dins l'etapa d'Educació Infantil. Això contempla que una primera part estigui formada per unes pinzellades dels trets més destacables de la coeducació per tal de partir d'una base, i una segona part pràctica on a través d'entrevistes s'analitza quin en el treball real dels centres que treballen amb coeducació. ca
dc.description.abstract [eng] Feminism is a social factor that has been gaining importance during the last years. Schools are the main place in which a social transformation can be developed and that is why, as the main agent of socialization, it has provided with an answer to this social need by implementing the coeducation within its classrooms. Equality within schools is a very recent thing and it requires training and strong structural changes, due to the fact that the patriarchal system still dominates our society. Therefore, this research aims to know in which ways coeducation works within Balearic schools through the use of interviews carried out mainly in early stages of education. This considers that a first part of the project is formed by a brief explanation of the most prominent traits of coeducation as the starting point, and a second more practical part on which, through the use of interviews, the actual work of places where coeducation is implanted is analysed. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Coeducació ca
dc.subject.other Educació Infantil ca
dc.subject.other Estereotips de gènere ca
dc.subject.other Illes Balears ca
dc.subject.other Coeducation ca
dc.subject.other gender stereotypes ca
dc.subject.other early childhood education ca
dc.subject.other Balearic Islands ca
dc.subject.other feminism in schools ca
dc.title La coeducació a les aules d’Educació Infantil de les Illes Balears ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics