L’ús del llenguatge i comunicació en infants amb paràlisis cerebral a l’aula d’educació infantil.

Show simple item record

dc.contributor Pérez Castelló, José Antonio
dc.contributor.author Palacio Diaz-Salazar, Ana Beatriz
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-11-04T11:18:04Z
dc.date.available 2021-11-04T11:18:04Z
dc.date.issued 2021-11-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156042
dc.description.abstract [cat] El present Treball de Fi de Grau té com a objectiu abastar estratègies i materials per fomentar l’ús del llenguatge i la comunicació en infants amb paràlisis cerebral (PC). La PC és un trastorn motor on les seves simptomatologies principalment s’expressen a nivell motòric, però no únicament afecten aquest, sinó que hi ha altres zones que es poden veure afectades com el llenguatge, la comunicació, atenció, memòria, etc. Aproximadament un 80% dels casos d'infants diagnosticats amb PC tenen afectada la zona del llenguatge i la comunicació, pel que fa a que marcar l'objectiu de recollir estratègies i materials sigui essencial per poder fomentar l'ús del llenguatge i la comunicació, establint adaptacions adequades i necessàries per a cada infant. ca
dc.description.abstract [eng] The present Final Degree Project has the aim to provide strategies and materials to encourage the use of language and communication on children suffering from Cerebral Palsy (CP). CP is a motor disorder whose symptoms are expressed mainly at a motor level, but not only they affect this level, but also other areas such as language, communication, attention, memory, etc. Approximately, 80% of children with CP diagnosis have language and communication party affected, which makes essential to set objectives to collect strategies and materials in order to promote the use of language and communication, establishing proper and necessary adaptations for every child. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Paràlisis cerebral ca
dc.subject.other llenguatge i comunicació ca
dc.subject.other discapacitat motora ca
dc.subject.other estratègies ca
dc.subject.other Educació infantil ca
dc.title L’ús del llenguatge i comunicació en infants amb paràlisis cerebral a l’aula d’educació infantil. ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics