L’Educació Emocional a Secundària. El debat dels darrers 10 anys

Show simple item record

dc.contributor Comas Rubí, Francesca
dc.contributor.author Gost Alomar, Caterina
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-11-17T12:34:03Z
dc.date.available 2021-11-17T12:34:03Z
dc.date.issued 2021-11-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156182
dc.description.abstract [cat] El present estudi té com a objectiu realitzar una revisió sistemàtica en la que s’analitzin els articles publicats sobre Educació Emocional en els darrers 10 anys, a Espanya. A partir d’aquí, s’han revisat 52 articles, extrets de la plataforma Dialnet. Pel que fa als resultats, s’agrupen els articles seleccionats en cinc temàtiques d’investigació: l’educació emocional com a forma de prevenció; les competències emocionals; el paper del/la docent i/o altres professionals en l’educació emocional: els recursos, eines i tècniques pel desenvolupament de l’educació emocional a les aules; els programes sobre educació emocional. És a dir, aquests han estat els principals conceptes que han generat debat a nivell científic durant els darrers 10 anys, a Espanya. Per concloure, s’exposa la importància de la implementació de programes d’Educació Emocional a les aules, per tal d’aconseguir el desenvolupament integral de l’alumnat, i una millora del benestar, tant a nivell personal com social. ca
dc.description.abstract [eng] The aim of this study is to do a systematic review of the articles published on Emotional Education in the last 10 years in Spain. After this point, 52 articles have been chosen from the Dialnet platform. Regarging the results, the selected articles are grouped into five research topics: emotional education as a form of prevention; emotional competencies; the role of teachers and other professionals in emotional education; resources, tools and techniques for the development of emotional education in the classroom; programs on emotional education. In other words, these have been the main concepts that have generated debate during these 10 years in Spain. To conclude, it introduces the importance of the implementation of Emotional Education programs in the classroom, in order to achieve the integral development of students and an improvement of well-being at a personal and social level. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Educació emocional ca
dc.subject.other secundària ca
dc.subject.other Desenvolupament integral ca
dc.subject.other Benestar ca
dc.subject.other Emotional Education ca
dc.subject.other Integral development ca
dc.subject.other Well-being ca
dc.title L’Educació Emocional a Secundària. El debat dels darrers 10 anys ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics