[cat] El present Treball de Fi de Grau es compon d’una revisió i investigació bibliogràfica
envers la construcció de la identitat personal a l’etapa d’educació infantil, i com la
coeducació pot afectar positivament a aquesta. El concepte de coeducació comença a
prendre molta presència a la nostra societat, amb l’objectiu de posar fi a les
discriminacions per gènere i la imposició d’estereotips socials procedents d’un pensament
androcèntric. I així mateix, formar individus lliures en la construcció de la seva pròpia
personalitat.
Enfront aquesta realitat, s’ha elaborat un projecte basat en la recerca de recursos i
informació per a desenvolupar el model coeducador amb infants a les etapes d’educació
infantil. Amb el desig de compartir aquesta recopilació d’informació, amb el públic
interessat, s’ha creat una pàgina web.
[eng] This final degree project is compound of a bibliographic review and research towards the
construction of personal identity in the early childhood education stage, and how
coeducation can positively affect this. The concept of coeducation begins to have more
presence in our society with the aim of putting an end to gender discrimination and the
imposition of social stereotypes from androcentric thinking. As a consequence, formin
free persons in the construction of their own personality.
This project has been developed based on the search for resources and information to
develop the coeducational model with infants in the early childhood education stage. In
order to share this collection of information with the interested public, a web has been
created