Educació afectivosexual per adolescents amb conductes sexuals de risc. Proposta de disseny d’un programa.

Show simple item record

dc.contributor Vives Barceló, Margarita
dc.contributor.author Seguí Llopis, Núria
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-11-23T12:23:22Z
dc.date.available 2021-11-23T12:23:22Z
dc.date.issued 2021-11-23
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156230
dc.description.abstract [cat] Aquest treball està enfocat a dissenyar un programa d’educació afectivosexual destinat a adolescents amb la finalitat de reduir, eliminar i prevenir tota conducta sexual de risc. Per fer-ho s’ha elaborat una revisió sistemàtica i a partir dels resultats obtinguts s’ha identificat la necessitat de crear un proposta de programa. L’etapa de l’adolescència és un període del cicle vital en què es produeixen grans canvis, es desperta la curiositat i l’experimentació de coses noves, sobretot pel que fa al tema sexual. Per això ha estat necessari elaborar un marc teòric per contextualitzar la proposta d’intervenció, establir uns objectius i elaborar una planificació del programa la qual ha donat pas a la creació de les sessions, de la metodologia i avaluació emprada, els recursos necessaris i la temporalització. En conclusió, el programa ha estat dissenyat tenint present els indicadors d’evidència i el professional de l’educació social amb la finalitat d’augmentar els factors de protecció mitjançant l’educació afectivosexual per reduir les conductes sexuals de risc dels adolescents ca
dc.description.abstract [eng] This assignment is focused on designing an affective-sexual education programme aimed at adolescents in order to reduce, eliminate and prevent any risk sexual behaviour. To do so, a systematic review has been drawn which, apart from the results obtained, has identified the need to create a programme proposal. The adolescence stage is a period of the life cycle in which great changes occur, the curiosity and experimentation of new things, especially about the sexual theme, are aroused. It has therefore been necessary to draw up a theoretical framework to context the intervention proposal, to set objectives and to draw up a programme planning that has given way to the creation of the sessions, of the methodology and evaluation used, the necessary resources and timekeeping. In conclusion, the program has been designed bearing in mind both the evidence indicators and the professional of social education in order to increase protection factors through affectosexual education to reduce the risk sexual behavior of teenagers. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 36 - Benestar i problemes socials.Treball social. Ajuda social. Vivenda. Assegurances ca
dc.subject.other Sexualitat ca
dc.subject.other educació social ca
dc.subject.other adolescents ca
dc.subject.other educació afectivosexual ca
dc.subject.other prevenció ca
dc.subject.other Teenagers ca
dc.subject.other affective sexual education ca
dc.subject.other program ca
dc.subject.other social education and risk behaviors ca
dc.title Educació afectivosexual per adolescents amb conductes sexuals de risc. Proposta de disseny d’un programa. ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics