Anàlisi del suport educatiu dins la metodologia d’ambients d’aprenentatge

Show simple item record

dc.contributor Rosselló Ramon, Maria Rosa
dc.contributor.author Ortiz González, Aina Isabel
dc.date 2021
dc.date.accessioned 2021-12-13T14:39:37Z
dc.date.available 2021-12-13T14:39:37Z
dc.date.issued 2021-12-13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156440
dc.description.abstract [cat] L’escola del segle XXI ha de dur a terme una sèrie de canvis per aconseguir donar resposta a les necessitats de l’alumnat i atendre a la diversitat. El suport educatiu, així com s’ha entès tradicionalment, s’ha basat en l’exclusió en pràctiques educatives segregadores. Actualment, sorgeix la necessitat de canvi cap a un model de suport inclusiu i que englobi tot l’alumnat, a partir de metodologies obertes i actives. Els ambients d’aprenentatge són una metodologia que es considera afavoridora de la inclusió, en què es pretén que l’alumne construeixi el seu aprenentatge a través de l’experimentació, l’autonomia i la motivació. D’aquesta manera, l’objectiu del treball és analitzar el tipus de suport que rep l’alumnat en una metodologia considerada inclusiva. Concretament, analitzaré el model de suport educatiu dut a terme al CEIP Sant Miquel, centre que treballa amb la metodologia d’espais d’aprenentatge i defineix la seva pràctica educativa com a inclusiva i d’atenció a la diversitat. ca
dc.description.abstract [eng] The 21st century school needs to make changes to cover the needs of students and attend to diversity. Educational support, as has traditionally been understood, has been based on exclusion from segregating educational practices. Currently, there is a need to change towards an inclusive support model that includes all students, based on open and active methodologies. Learning environments are a methodology that is considered inclusive, in which the student is expected to build their learning through experimentation, autonomy and motivation. In this way, the aim of the work is to analyze the type of support that students receive in a methodology considered inclusive. Specifically, we will analyze the model of educational support carried out at CEIP Sant Miquel, a center that works with the methodology of learning spaces and defines its educational practice as inclusive and attention to diversity ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other ambients d’aprenentatge ca
dc.subject.other educació inclusiva ca
dc.subject.other suport educatiu ca
dc.subject.other estratègies organitzatives ca
dc.subject.other atenció a la diversitat ca
dc.subject.other learning environaments ca
dc.subject.other inclusive education ca
dc.subject.other educational suport ca
dc.subject.other organizational strategies ca
dc.subject.other attention to diversity ca
dc.title Anàlisi del suport educatiu dins la metodologia d’ambients d’aprenentatge ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics