[cat] El present treball de fi de grau tracta sobre l’anàlisi de les pràctiques inclusives d’un centre
d’educació infantil i primària. Aquest es fa des d’una perspectiva qualitativa, que cerca
transformar i millorar la condició educativa. Consta d’una primera part en la qual es fa una
exposició de l'evolució de la inclusió des d’una mirada global. Seguidament, la presentació
del que ha estat la investigació sobre les mancances i fortaleses del centre quant a les
pràctiques inclusives. Finalment, es fa la discussió i anàlisi de la qualitat d’aquestes. La
finalitat de la temàtica escollida és la millora de les experiències educatives envers la
inclusió.
[eng] This thesis concerns the analysis of the inclusive practices of an early childhood and primary
education center. This is done from a qualitative perspective, which seeks to transform and
improve the educational condition. It consists of a first part in which an exposition of the
evolution of inclusion from a global perspective is made. This is followed by the presentation
of the research on the deficiencies and strengths of the center in terms of inclusive practices.
Finally, there is a discussion and analysis of the quality of these practices. The purpose of the
chosen theme is the improvement of educational experiences towards inclusion.