El teatre inclusiu a l'Educació Infantil

Show simple item record

dc.contributor Moreno Tallón, Francisca
dc.contributor.author Cifuentes Roldán, Alexandra Maria
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2022-03-14T14:30:58Z
dc.date.available 2022-03-14T14:30:58Z
dc.date.issued 2022-03-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/158233
dc.description.abstract [cat] El treball pretén demostrar la necessitat de fer un canvi de concepció en relació amb el teatre a l’educació infantil, fent referència a les metodologies actives com a potenciadores del canvi educatiu. Així doncs, s’aposta per una educació inclusiva en què tota la comunitat educativa té cabuda. El tema escollit per centrar el treball és el teatre, ja que l’autora considera que és un instrument educatiu molt valuós perquè afavoreix el desenvolupament integral dels infants. A més, en aquest treball s’ha plantejat introduir el teatre a l’educació infantil a través de racons d’aula, els quals han estat creats i planificats. D’aquesta manera, els infants treballen les habilitats relacionades amb el teatre de manera lúdica i lliure, d’acord amb els seus interessos i motivacions. Així, els infants es consideren els protagonistes del seu propi aprenentatge, ja que participen de les experiències proposades, les quals esdevenen significatives, vivencials i interdisciplinaris. ca
dc.description.abstract [eng] This work pretends to show the need to change the conception of theater in early childhood education, using active methodologies as promoters of the educational change. Therefore, it is committed to implement an inclusive education in which the whole educational community can fit in. The theme chosen to focus on is theater, as the author considers it a valuable educational tool to promote the integral development of children. Moreover, it has been proposed to introduced theater into classrooms through learning corners, which has been created and planned. In this way, children work on theater-related skills in a playful and free way, according to their interests and motivations. Thus, children are considered main characters of their own learning, as they participate in meaningful and interdisciplinary experiences. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other diversitat ca
dc.subject.other inclusió ca
dc.subject.other racons ca
dc.subject.other respecte ca
dc.subject.other teatre ca
dc.subject.other diversity ca
dc.subject.other diversity ca
dc.subject.other inclusion ca
dc.subject.other learning corners ca
dc.subject.other respect ca
dc.subject.other theater ca
dc.title El teatre inclusiu a l'Educació Infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics