Els ambients d'aprenentatge com afavoridors de la inclusió educativa

Show simple item record

dc.contributor De la Iglesia Mayol, Begoña
dc.contributor.author Colom Coy, Minerva
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2022-11-08T12:42:49Z
dc.date.available 2022-11-08T12:42:49Z
dc.date.issued 2022-11-08
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/159886
dc.description.abstract [cat] Actualment, ja és una necessitat la transformació de les escoles cap a contextos inclusius, que permetrà respectar el dret de l’alumnat a ser atès i acompanyat per aprendre. L’objectiu principal d’aquest treball present és conèixer si els ambients d’aprenentatge és una metodologia afavoridora cap a la inclusió educativa. Aquest treball es basa en un treball empíric que requereix d’una recerca bibliogràfica i un estudi qualitatiu d’una realitat concreta. Finalment, es presentarà el sistema de categories, els resultats i les conclusions. Treballar per ambients d’aprenentatge suposa flexibilitzar el temps, l’espai, les activitats, els agrupaments... És el context que s’adapta a les necessitats dels infants. Així, el mestre esdevé un paper de guia i l’alumne un paper de protagonista actiu, construint el seu aprenentatge. Els ambients d’aprenentatge poden garantir la presència, la participació i el progrés de tot l’alumnat, sent així una metodologia favorable per la inclusió. ca
dc.description.abstract [eng] Currently, schools’ transformation is already a necessity towards inclusive contexts will allow to respect the right of students to be attended and accompanied to learn. The main objective of the present work is to know if learning environments are a flattering methodology towards educational inclusion. This work is based on empirical research that requires bibliographic research and a qualitative study of a specific reality. Finally, the system of categories, results and conclusions will be presented. Working for learning environments means making time, space, activities, groupings more flexible... It is the context that adapts to the needs of children. Thus, the teacher becomes a role of guide and the student a role of active protagonist, building his learning. The learning environments can guarantee the presence, participation and progress of all students, thus being a favourable methodology for inclusion. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Ambients d’aprenentatge ca
dc.subject.other inclusió ca
dc.subject.other obert ca
dc.subject.other flexible ca
dc.subject.other learning environments ca
dc.subject.other inclusion ca
dc.subject.other open ca
dc.subject.other flexible ca
dc.title Els ambients d'aprenentatge com afavoridors de la inclusió educativa ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics