dc.contributor |
de la Pau Janer, Maria |
|
dc.contributor.author |
Mir Martí, Maria Magdalena |
|
dc.date |
2022 |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-08T11:16:11Z |
|
dc.date.available |
2023-03-08T11:16:11Z |
|
dc.date.issued |
2023-03-08 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/160222 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball de fi de grau pretén demostrar la importància que té saber gestionar les emocions i la necessitat d’introduir-les a les aules des de l’etapa d’educació infantil. A través de la meva experiència en el món de l’educació, he comprovat que els infants necessiten aprendre a identificar, reconèixer i gestionar les emocions. Penso que la millor manera de fer-ho és a través de la literatura infantil, concretament a través dels contes, perquè la literatura fomenta calma, i ens introdueix dins un món de fantasia amb personatges amb els quals et pots identificar i evadir-te del món real, creant cada infant, el seu propi món interior. Avui en dia, fa molta falta, no només en l’àmbit de l’educació, sinó també saber-les gestionar i canalitzar en el món en general, ja que ens serviran durant totes les etapes de la nostra vida. La principal raó de què els adults no en sabem és perquè la intel·ligència emocional no ha tingut importància a la nostra infància. Aleshores, hem de començar des de l’etapa d’infantil, perquè els nostres alumnes, seran els futurs adults de la nostra societat. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The aim of this final degree project is to highlight the importance of knowing how to manage emotions in the classroom and work with them from an early stage in the educational system. Thanks to my experience in the classroom, I have realized that children need to learn to single out their feelings, acknowledge them and know how to deal with them as well. Thus, it is my belief that the best way to achieve that is through children’s literature, especially stories and tales. This type of literature often works as a balm, introducing them to a fantasy world populated by characters in which we can mirror ourselves and escape the real world, encouraging kids to dig and embrace their own inner world. Nowadays, being connected and aware of your emotions is key to a successful life. The main reason why adults are not always functional when it comes to this, is because emotional education was neglected while growing up. Hence, the importance of starting from an early age, since our students will be tomorrow’s adults. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
infor:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Literatura infantil |
ca |
dc.subject.other |
Conte |
ca |
dc.subject.other |
Emoció |
ca |
dc.subject.other |
Unitat didàctica |
ca |
dc.subject.other |
Children’s literature |
ca |
dc.subject.other |
Tale |
ca |
dc.subject.other |
Emotions |
ca |
dc.subject.other |
Didactic unit |
ca |
dc.title |
La literatura infantil com a mitjà per aprendre a gestionar les emocions |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|