Anàlisi de la docència compartida com a metodologia aplicable per a la millora del suport educatiu a les aules d’Educació Primària

Show simple item record

dc.contributor Rodríguez Rodríguez, Rosa Isabel
dc.contributor.author Sebastián Rodón, Olga
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2023-06-08T07:33:03Z
dc.date.available 2023-06-08T07:33:03Z
dc.date.issued 2023-06-08
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/160735
dc.description.abstract [cat] L’objectiu principal d’aquest treball és analitzar la metodologia de docència compartida, comprovant si aquesta pot millorar el suport educatiu que es realitza a les aules d’Educació Primària, per tal d’atendre a la gran diversitat d’alumnat present actualment. Es definirà i investigarà aquesta metodologia, per tal de conèixer quins són els seus possibles avantatges i inconvenients, tot comparant els resultats obtinguts durant l’observació de dues diferents aules on es fan servir diferents tipus de docència compartida ca
dc.description.abstract [eng] The main goal of this work is to assess if the Co-teaching methodology can improve the Educational Support carried out in Primary Education classrooms, in tackling the challenges posed by the large diversity within today’s students. This methodology will be established and investigated, in order to find the possible advantages and disadvantages, while comparing the results obtained during the observation of two classrooms where different types of Co-teaching are used. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 376 - Educació especial ca
dc.subject.other Docència compartida ca
dc.subject.other Atenció a la diversitat ca
dc.subject.other Suport educatiu ca
dc.subject.other Educació inclusiva ca
dc.subject.other Co-teaching ca
dc.subject.other Attention to diversity ca
dc.subject.other Inclusive education ca
dc.subject.other Educational support ca
dc.title Anàlisi de la docència compartida com a metodologia aplicable per a la millora del suport educatiu a les aules d’Educació Primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics