La diversitat de gènere a l'aula infantil de 3 a 6 anys. Perspectiva del claustre en el CEIP es Puig

Show simple item record

dc.contributor Mut Amengual, Bartomeu
dc.contributor.author Salom Moyà, Irene C.
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-07-10T11:11:49Z
dc.date.available 2023-07-10T11:11:49Z
dc.date.issued 2023-07-10
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161151
dc.description.abstract [cat] El present Treball de Fi de Grau té com a finalitat visibilitzar la diversitat de gènere dins l’àmbit escolar, concretament en l’etapa infantil de 3 a 6 anys. L’objectiu és donar a conèixer la percepció del claustre del CEIP es Puig en relació amb la diversitat de gènere dins les aules, les possibles barreres que hi pot haver i com es tracta amb els infants. Comença amb una recerca bibliogràfica per explorar com era i com és la qüestió de gènere actualment i com es reflecteix des de la societat, centres escolars, docents i què s’ofereix a les aules d’infantil com a recursos materials inclusius. Per fer més sòlida la investigació es va dur a terme un grup de discussió entre mestres del CEIP es Puig. La finalitat és conèixer la percepció, la formació i el paper com a docents en diversitat de gènere, la qual cosa permet conèixer les seves creences i vivències en relació amb la qüestió. A continuació, s’exposen els resultats i les conclusions finals que s’extreuen del grup de discussió. Arribant a reconèixer la falta de formació professional que manca el sistema educatiu en diversitat de gènere. ca
dc.description.abstract [eng] The aim of this Final Degree Project is to make gender diversity visible in the school environment, specifically in children aged 3 to 6. The goal is to raise awareness of the perception of the CEIP es Puig classroom related to gender diversity, the possible barriers that may exist and how it is dealt with children. It begins with a literature search to explore what gender was like, what it is today and how it is reflected from society, schools, teachers and what is offered in kindergarten classrooms as inclusive material resources. To make the research more solid, a discussion group was held between teachers from the CEIP es Puig. The plan is to know the perception, training and role as teachers in gender diversity, which allows to know their beliefs and experiences in relation to the issue. The final results and conclusions drawn from the discussion group are set out below. Coming to recognize the lack of vocational training that the education system lacks in gender diversity. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Diversitat de gènere ca
dc.subject.other Identitat ca
dc.subject.other Respecte ca
dc.subject.other Prejudicis ca
dc.subject.other Docents ca
dc.subject.other Gender diversity ca
dc.subject.other Identity ca
dc.subject.other Respect ca
dc.subject.other Prejudice ca
dc.subject.other Teachers ca
dc.title La diversitat de gènere a l'aula infantil de 3 a 6 anys. Perspectiva del claustre en el CEIP es Puig ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics