[cat] El Present Treball de Final de Grau es composa per un marc teòric en el qual s'estableix una panoràmica general de la igualtat de gènere en el sistema educatiu espanyol, analitzant la seva evolució històrica, la legislació vigent i el paper del professor dins de l'aula; i per una recerca en la qual s'ha pretès analitzar els coneixements entorn de la coeducació amb la qual compten els docents d'Educació Infantil de nou col·legis de les Illes Balears a través d'una mostra de participants de 43 subjectes, amb l'objectiu de reflexionar sobre la importància de la formació del professorat i la proporció d'eines i estratègies que resultin d'utilitat a les aules. Els resultats extrets constaten una necessitat evident de dotar d'un major valor a la coeducació en la formació dels docents en les universitats i de proporcionar reciclatges en els mateixos centres educatius amb la finalitat de disposar d'una educació permanent, ja que s'ha de conscienciar, tant al professorat com a la societat, de la rellevància de la millora educativa en termes de qualitat, equitat, igualtat i accessibilitat per a totes i tots.
[eng] This Final Degree Project is composed of a theoretical framework in which a general panorama of gender equality in the Spanish educational system is established, analyzing its historical evolution, current legislation and the role of the teacher within the classroom; and for a research in which it has been intended to analyze the knowledge around co-education available to teachers of Early Childhood Education in nine schools in the Balearic Islands through a sample of participants of 43 subjects, with the aim of reflecting on the importance of teacher training and the proportion of tools and strategies that are useful in the classroom. The results obtained confirm an evident need to give greater value to co-education in the training of teachers in universities and to provide recycling in the educational centers themselves in order to have a permanent education, since it is necessary to raise awareness, both teachers and society, of the relevance of educational improvement in terms of quality, equity, equality and accessibility for all.