dc.contributor.author |
Busquets Hidalgo, Patrícia |
|
dc.contributor.author |
Munar Munar, Antònia |
|
dc.contributor.author |
Ronda Periago, Tina |
|
dc.date |
2022 |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-18T08:45:00Z |
|
dc.date.available |
2023-07-18T08:45:00Z |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/161250 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Des de fa un bon grapat d’anys a l'escola estam immersos en un canvi metodològic on l’infant és el vertader protagonista del seu procés d’aprenentatge. Les eines estandarditzades d’avaluació no ens acabaven de convèncer i començàrem per elaborar 3 models d’informe d’avaluació diferents, un per cada trimestre, que oferissin més informació a les famílies amb una avaluació més qualitativa.
En aquest procés de canvi metodològic vàrem fer una formació de centre en metodologies inclusives i començàrem a sentir parlar de la necessitat d’un canvi més profund en l’avaluació. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.relation.ispartof |
IV Jornades de Recerca i Innovació Educativa, p. 107 |
ca |
dc.subject |
06 - Organitzacions. Associacions. Congressos. Exposicions. Museus |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
Processos d'avaluació |
ca |
dc.subject.other |
Procesos de evaluación |
es |
dc.subject.other |
Evaluation processes |
en |
dc.title |
Avaluar per aprendre. Alumnes, mestres i familiars, part activa en el procés d’avaluació |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
ca |