Avaluar per aprendre. Alumnes, mestres i familiars, part activa en el procés d’avaluació

Show simple item record

dc.contributor.author Busquets Hidalgo, Patrícia
dc.contributor.author Munar Munar, Antònia
dc.contributor.author Ronda Periago, Tina
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-07-18T08:45:00Z
dc.date.available 2023-07-18T08:45:00Z
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161250
dc.description.abstract [cat] Des de fa un bon grapat d’anys a l'escola estam immersos en un canvi metodològic on l’infant és el vertader protagonista del seu procés d’aprenentatge. Les eines estandarditzades d’avaluació no ens acabaven de convèncer i començàrem per elaborar 3 models d’informe d’avaluació diferents, un per cada trimestre, que oferissin més informació a les famílies amb una avaluació més qualitativa. En aquest procés de canvi metodològic vàrem fer una formació de centre en metodologies inclusives i començàrem a sentir parlar de la necessitat d’un canvi més profund en l’avaluació. ca
dc.language.iso cat ca
dc.relation.ispartof IV Jornades de Recerca i Innovació Educativa, p. 107 ca
dc.subject 06 - Organitzacions. Associacions. Congressos. Exposicions. Museus ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Processos d'avaluació ca
dc.subject.other Procesos de evaluación es
dc.subject.other Evaluation processes en
dc.title Avaluar per aprendre. Alumnes, mestres i familiars, part activa en el procés d’avaluació ca
dc.type info:eu-repo/semantics/conferenceObject ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics