dc.contributor.author |
Aguiló Payeras, Laura |
|
dc.date |
2017 |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-24T09:28:19Z |
|
dc.date.available |
2023-07-24T09:28:19Z |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/161280 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El ceip Norai és una escola que du més de 25 anys amb una cultura
escolar innovadora. De fet, ha aconseguit mantenir-la a través del temps i a
pesar dels canvis que ha patit. Moltes de les innovacions que s’hi han duit a
terme s’han institucionalitzat, passant a formar part de la seva identitat com a
centre educatiu. En la meva recerca es du a terme un estudi de cas sobre
aquest centre, de com ha aconseguit mantenir una cultura d’innovació
educativa a través del temps. Més concretament es fa un estudi del centre,
sobre els factors que han contribuït a l’èxit i sostenibilitat dels processos
d’innovació educativa, sobre les dificultats a les quals s’ha hagut d’enfrontar per
mantenir aquesta cultura d’innovació, sobre les competències, creences i valors
compartits pels seus mestres i que han contribuït a la sostenibilitat dels seus
processos innovadors, i sobre el tipus de lideratge que ha permès aquesta
situació. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.relation.ispartof |
II Jornades de Recerca i Innovació Educativa |
ca |
dc.subject |
06 - Organitzacions. Associacions. Congressos. Exposicions. Museus |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
Sostenibilitat/institucionalització |
ca |
dc.subject.other |
innovacions |
ca |
dc.subject.other |
centres educatius |
ca |
dc.subject.other |
Sostenibilidad/institucionalización |
es |
dc.subject.other |
innovaciones |
es |
dc.subject.other |
centros educativos |
es |
dc.subject.other |
Sustainability/institutionalization |
en |
dc.subject.other |
innovations |
en |
dc.subject.other |
centers educational |
en |
dc.title |
La sostenibilitat de les innovacions educatives en les escoles: Un estudi de cas |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
ca |