La percepció de figures planes segons la Teoria de Van Hiele a través de materials didàctics al primer cicle d’Educació Primària

Show simple item record

dc.contributor Ruiz Aguilera, Daniel
dc.contributor.author Toledano Carrillo, Nerea
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-07-26T12:12:54Z
dc.date.available 2023-07-26T12:12:54Z
dc.date.issued 2023-07-26
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161340
dc.description.abstract [cat] En aquest treball es realitza una revisió de l'aprenentatge de la Geometria en Primària. Al seu torn, s'analitza el model d'aprenentatge per excel·lència amb el que normalment se solen treballar els continguts d'aquesta branca de les matemàtiques, el Model de Van Hiele i els seus nivells de coneixement. També es consideren diferents materials, tant estructurats com no estructurats, amb els quals es pot facilitar l'aprenentatge dels continguts geomètrics. Finalment, es planteja una proposta d'intervenció per a treballar amb l'alumnat del primer cicle de primària seguint les consideracions teòriques anteriors. Aquesta proposta ha estat realitzada i s'han extret conclusions que ens donen una informació valuosa del nivell en el qual es troben els alumnes i les activitats que es podrien fer a posteriori. ca
dc.description.abstract [eng] This paper reviews the learning of geometry in primary school. At the same time, the learning model par excellence with which the contents of this branch of mathematics are usually worked, the Van Hiele Model and its levels of knowledge, is analyzed. It also considers different materials, both structured and unstructured, with which the learning of geometric contents can be facilitated. Finally, an intervention proposal is proposed to work with students in the first cycle of primary school following the previous theoretical considerations. This proposal has been carried out and conclusions have been drawn that give us valuable information about the level at which the students are and the activities that could be done afterwards. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Material didàctic ca
dc.subject.other Geometria ca
dc.subject.other Model de Van Hiele ca
dc.subject.other Percepció ca
dc.subject.other Millora del treball ca
dc.subject.other Didactic material ca
dc.subject.other Geometry ca
dc.subject.other Perception ca
dc.subject.other Work improvement ca
dc.title La percepció de figures planes segons la Teoria de Van Hiele a través de materials didàctics al primer cicle d’Educació Primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics