El desenvolupament del rol docent i els beneficis que comporta introduir el projecte de Filosofia 3/18 a les aules

Show simple item record

dc.contributor Pinya Medina, Carme
dc.contributor.author Fernández Bueno, Maria José
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-09-26T07:25:44Z
dc.date.available 2023-09-26T07:25:44Z
dc.date.issued 2023-09-26
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161763
dc.description.abstract [cat] Implantar el projecte de Filosofia 3/18 en els centres educatius comporta uns beneficis globals tant per als infants com pel desenvolupament del rol docent. Aquest contempla una imatge d’infant competent i protagonista del seu aprenentatge. L’objectiu d’aquest treball d’investigació és saber com intervé aquest projecte en el desenvolupament del rol docent i més concretament, conèixer la formació necessària prèvia, les estratègies d’intervenció, les habilitats i les actituds necessàries per dur-ho a terme. Finalment, es farà una proposta educativa del procés d’intervenció del docent per posar en pràctica aquest projecte amb alumnes d’educació infantil. ca
dc.description.abstract [eng] Implementing the Philosophy 3/18 project in schools has global benefits both for the children and for the development of the teaching role. The latter envisages an image of a competent child who is the protagonist of his or her learning. The aim of this research work is to find out how this project intervenes in the development of the teaching role and, more specifically, to find out the necessary prior training, intervention strategies, skills and attitudes required to carry it out. Finally, an educational proposal will be made for the teacher's intervention process in order to put this project into practice with early childhood education pupils. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Filosofia 3/18 ca
dc.subject.other Filosofia per a l’educació infantil ca
dc.subject.other Formació professorat ca
dc.subject.other Recursos filosofia 3/18 ca
dc.subject.other Mestres ca
dc.subject.other Philosophy 3/18 ca
dc.subject.other Philosophy for early childhood education ca
dc.subject.other Teacher training ca
dc.subject.other Resources philosophy 3/18 ca
dc.subject.other Teachers ca
dc.title El desenvolupament del rol docent i els beneficis que comporta introduir el projecte de Filosofia 3/18 a les aules ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics