La música com a eina pel desenvolupament emocional en l'educació infantil

Show simple item record

dc.contributor Gelabert Gual, Llorenç
dc.contributor.author Ramis Coll, Núria
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-10-02T07:53:33Z
dc.date.available 2023-10-02T07:53:33Z
dc.date.issued 2023-10-02
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161805
dc.description.abstract [cat] Aquest treball de fi de grau pretén reflectir la importància de l’educació musical respecte el desenvolupament i potenciament de la intel·ligència emocional en l’educació infantil, concretament en el segon cicle. Es mostrarà la relació entre l’educació musical i emocional en l’etapa educativa indicada, així com la situació d’ambdues educacions al currículum d’Educació Infantil. El treball es plantejarà, per una banda, a partir de la fonamentació teòrica de diferents autors que han parlat d’aquesta relació, i, per altra banda, des de l’elaboració d’una proposta d’unitat didàctica per poder fomentar i acompanyar als infants d’infantil en el seu desenvolupament emocional utilitzant la música com a recurs principal. Finalment, a més de dissenyar activitats educatives i recursos didàctics, també es realitzarà un pla d’avaluació per tal de poder observar si es dona un assoliment dels objectius proposats. ca
dc.description.abstract [eng] This end-of-course work aims to reflect the importance of music education with respect to the development and potential of emotional intelligence in early childhood education, specifically in the second cycle. It will show the relationship between musical and emotional education in the indicated educational stage, as well as the situation of both educations in the curriculum of Childhood Education. The work will be approached, on the one hand, from the theoretical basis of different authors who have spoken of this relationship, and on the other hand, from the development of a proposal for a didactic unit to encourage and accompany children in their emotional development using music as the main resource. Finally, in addition to designing educational activities and didactic resources, an evaluation plan will also be carried out to observe whether the proposed objectives are met. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject 78 - Música ca
dc.subject.other Educació Musical ca
dc.subject.other Educació emocional ca
dc.subject.other Intel·ligència emocional ca
dc.subject.other Segon cicle ca
dc.subject.other Educació infantil ca
dc.subject.other Musical education ca
dc.subject.other Emotional education ca
dc.subject.other Emotional intelligence ca
dc.subject.other Second cycle ca
dc.subject.other Childhood education ca
dc.title La música com a eina pel desenvolupament emocional en l'educació infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics