[cat] L’objecte d’estudi d’aquest treball de fi de grau consisteix en conèixer i analitzar des d’una perspectiva inclusiva el procés d’ensenyament-aprenentatge de l’anglès en infants amb dislèxia i, per consegüent, les dificultats d’aprenentatge que hi sorgeixen. Cal assenyalar que, l’adquisició de la llengua anglesa com a segona llengua resulta sovint un gran repte per als infants i, més encara, per als infants amb dislèxia. No obstant, és també necessari anar més enllà de les dificultats i valorar des del punt de vista docent el seu procés d’ensenyança, ja que la formació i competència dels mestres resulta indispensable perquè el procés d’ensenyament sigui exitós. En definitiva, sent considerat l’anglès com la llengua internacional per excel·lència, el seu domini resulta essencial per afrontar la societat globalitzada contemporània. Així doncs, per dur a terme un ensenyament inclusiu i de qualitat per a tothom, és necessari que els docents siguin competents i conscients de la realitat educativa i de les dificultats i adversitats que hi poden aparèixer en el procés.
[eng] The object of study of this final degree project consists to know and analyze from an inclusive perspective the process of teaching-learning English in children with dyslexia and, consequently, the learning difficulties that arise there. It should be noted that the acquisition of English as a second language is often a challenge for children, and even more, for children with dyslexia. However, it is also necessary to go beyond the difficulties and value from a teaching point of view the teaching process because the training and competence of teachers is essential for the teaching process to be successful. In short, as English is considered the quintessential international language, its command is essential to facing contemporary globalized society. Therefore, in order to carry out inclusive and quality teaching for all, it is necessary for teachers to be competent and aware of the educational reality and of the difficulties and adversities that appear in the process.