El procés d’ensenyament-aprenentatge de la llengua anglesa: un gran repte per als infants amb dislèxia

Show simple item record

dc.contributor Forteza Forteza, Maria Dolors
dc.contributor.author Nieto Leira, Carla
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-10-09T09:49:37Z
dc.date.available 2023-10-09T09:49:37Z
dc.date.issued 2023-10-09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161989
dc.description.abstract [cat] L’objecte d’estudi d’aquest treball de fi de grau consisteix en conèixer i analitzar des d’una perspectiva inclusiva el procés d’ensenyament-aprenentatge de l’anglès en infants amb dislèxia i, per consegüent, les dificultats d’aprenentatge que hi sorgeixen. Cal assenyalar que, l’adquisició de la llengua anglesa com a segona llengua resulta sovint un gran repte per als infants i, més encara, per als infants amb dislèxia. No obstant, és també necessari anar més enllà de les dificultats i valorar des del punt de vista docent el seu procés d’ensenyança, ja que la formació i competència dels mestres resulta indispensable perquè el procés d’ensenyament sigui exitós. En definitiva, sent considerat l’anglès com la llengua internacional per excel·lència, el seu domini resulta essencial per afrontar la societat globalitzada contemporània. Així doncs, per dur a terme un ensenyament inclusiu i de qualitat per a tothom, és necessari que els docents siguin competents i conscients de la realitat educativa i de les dificultats i adversitats que hi poden aparèixer en el procés. ca
dc.description.abstract [eng] The object of study of this final degree project consists to know and analyze from an inclusive perspective the process of teaching-learning English in children with dyslexia and, consequently, the learning difficulties that arise there. It should be noted that the acquisition of English as a second language is often a challenge for children, and even more, for children with dyslexia. However, it is also necessary to go beyond the difficulties and value from a teaching point of view the teaching process because the training and competence of teachers is essential for the teaching process to be successful. In short, as English is considered the quintessential international language, its command is essential to facing contemporary globalized society. Therefore, in order to carry out inclusive and quality teaching for all, it is necessary for teachers to be competent and aware of the educational reality and of the difficulties and adversities that appear in the process. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Dislèxia ca
dc.subject.other Dificultats específiques d’aprenentatge ca
dc.subject.other Llengua anglesa ca
dc.subject.other Procés d’ensenyament-aprenentatge ca
dc.subject.other Inclusió ca
dc.subject.other Dyslexia ca
dc.subject.other Specific learning difficulties ca
dc.subject.other English Language ca
dc.subject.other Teaching-learning process ca
dc.subject.other Inclusion ca
dc.title El procés d’ensenyament-aprenentatge de la llengua anglesa: un gran repte per als infants amb dislèxia ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics