La documentació com a provocació a l’espai constructiu

Show simple item record

dc.contributor Oliver Barceló, Maria del Mar
dc.contributor.author Martínez Sancho, Laura
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2023-10-26T07:37:43Z
dc.date.available 2023-10-26T07:37:43Z
dc.date.issued 2023-10-26
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/162417
dc.description.abstract [cat] Aquest Treball de Fi de Grau desenvolupa una investigació centrada en la documentació en forma de provocació pels infants en el context real d’un espai de construccions. S’aspira a demostrar que la documentació en aquesta forma millora els processos d’aprenentatge dels infants. Per això, es fa primer una revisió de la literatura dels temes principals: la documentació, les construccions i la provocació i els models. En segon lloc, es posa en marxa un procés de Recerca-Acció. Es recullen dades per tal de fer una anàlisi de la situació prèvia a la intervenció i fer els materials adaptats a la realitat de l’aula. Una vegada ja s’han formulat i implantat les estratègies s’inicia un procés d’avaluació dels efectes. Aquests posen en rellevància el valor de la documentació dirigida als infants: es produeixen canvis significatius en la manera de jugar i aprendre dels infants, alhora que s’arriben a altres conclusions per poder millorar els resultats. ca
dc.description.abstract [eng] This end-of-degree project develops an investigation focused on documentation in the form of provocation for children in the actual context of a building play space. It aims to demonstrate documentation in this form improves children’s learning processes. Therefore, a review of the literature of the main topics is carried out: documentation, constructions and provocation and models. Secondly, an Action Research process is initiated. Data is collected in order to do a situation analysis prior to the intervention and to build the materials to adapt them to the reality of the classroom. Once the strategies have been formulated and implemented, an evaluating process of the effects begins. These highlight the value of documentation aimed at children: significant changes occur in the way children play and learn, while other conclusions are reached to be able to improve the results. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Documentació pedagògica ca
dc.subject.other Educació infantil ca
dc.subject.other Joc de construccions ca
dc.subject.other Provocació ca
dc.subject.other Recerca-Acció ca
dc.subject.other Pedagogical documentation ca
dc.subject.other Early childhood education ca
dc.subject.other Building play ca
dc.subject.other Provocation ca
dc.subject.other Action Research ca
dc.title La documentació com a provocació a l’espai constructiu ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics