dc.contributor.author |
Rosselló Ramon, Maria Rosa |
|
dc.contributor.author |
Torres Seguí, Carla |
|
dc.contributor.author |
Gámez Genovart, Matias |
|
dc.contributor.author |
Oliver Trobat, Miquel F. |
|
dc.date |
2023 |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-18T18:54:47Z |
|
dc.date.available |
2024-01-18T18:54:47Z |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/163982 |
|
dc.description.abstract |
[cat] La investigació sobre com s’aprèn a ensenyar porta ja una certa trajectòria. En
les darreres dècades s'han succeït diferents enfocaments des dels quals s’ha
intentat fer camí de cara a esbrinar Com s’arriba a ser professor? Malgrat els
diversos intents, la resposta no és simple. Diversos estudis posen de manifest
que la identitat docent és un procés de construcció i d'apoderament
professional, associat a la transformació del coneixement implícit, procedent
de les diverses assignatures i de l'experiència, en competència professional
(Falcón i Arraiz, 2020). És un procés continu, de clarificació d’allò que un pensa
sobre l'ensenyament-aprenentatge i, particularment, sobre un mateix com a
mestre, per establir quins són els seus rols, en coherència amb l'ètica
professional (Day, 2006). Requereix de la presa de consciència i reflexió sobre
un mateix, la professió, la funció de l’escola i les seves demandes. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.relation.ispartof |
Libro de resúmenes de trabajos a IRED’23. III Conferencia internacional de investigación y V Jornadas de investigación e innovación educativa, p. 538 |
ca |
dc.subject |
06 - Organitzacions. Associacions. Congressos. Exposicions. Museus |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject.other |
Docència universitària |
ca |
dc.subject.other |
Coordinació docent |
ca |
dc.subject.other |
Projecte interdisciplinar |
ca |
dc.subject.other |
Identitat docent |
ca |
dc.subject.other |
Docencia universitaria |
es |
dc.subject.other |
Coordinación docente |
es |
dc.subject.other |
Proyecto interdisciplinar |
es |
dc.subject.other |
Identidad docente |
es |
dc.subject.other |
University teaching |
en |
dc.subject.other |
Teaching coordination |
en |
dc.subject.other |
Interdisciplinary project |
en |
dc.subject.other |
Teaching identity |
en |
dc.title |
Què en pensa l'alumnat sobre el Projecte IMPLICA'T? |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
ca |