L’assetjament escolar: un problema d’alta prevalença en l’alumnat amb dificultats d’adquisició del llenguatge

Show simple item record

dc.contributor.author Adrover-Roig, D.
dc.contributor.author Valera-Pozo, M.
dc.contributor.author Esteller-Cano, A.
dc.contributor.author López-Penadés, R.
dc.contributor.author Sánchez-Azanza, V.
dc.contributor.author Flexas-Oliver, A.
dc.contributor.author Sureda-García, I.
dc.contributor.author Pérez-Castelló, J.A.
dc.contributor.author Buil-Legaz, L.
dc.contributor.author Guirado-Moreno, J.L.
dc.contributor.author Sánchez-Pedroche, A.
dc.contributor.author Aguilar-Mediavilla, E.
dc.contributor.editor Fundació Guillem Cifre de Colonya, 2023 ca
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2024-02-06T11:10:31Z
dc.date.available 2024-02-06T11:10:31Z
dc.date.issued 2024-02-06
dc.identifier.issn 1889-805X
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/164564
dc.description.abstract [cat] El sistema educatiu considera el llenguatge com una de les eines principals per a l’escolarització efectiva i com un factor clau durant tot el procés d’ensenyamentaprenentatge. Això pot suposar un greu entrebanc per a aquelles persones que tenen dificultats a l’hora d’expressar-se o d’entendre el llenguatge oral i/o escrit durant el seu procés educatiu i de socialització. En concret, aquest treball se centra en el major risc de victimització associada a l’assetjament escolar en persones amb trastorns del llenguatge. ca
dc.description.abstract [eng] El sistema educativo considera el lenguaje como una de las principales herramientas para la escolarización efectiva y como un factor clave durante todo el proceso de enseñanza-aprendizaje. Esto puede suponer un serio obstáculo para las personas que tienen dificultades a la hora de expresarse o de entender el lenguaje oral y/o escrito durante su proceso educativo y de socialización. En concreto, este trabajo se centra en el mayor riesgo de victimización asociada al acoso escolar en personas con trastornos del lenguaje. ca
dc.format application/pdf
dc.format.extent 148-162
dc.language.iso cat ca
dc.relation.ispartof A J. Amer Fernández (Dir.), Anuari de l'Educació de les Illes Balears. 2023
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.title L’assetjament escolar: un problema d’alta prevalença en l’alumnat amb dificultats d’adquisició del llenguatge ca
dc.type Book chapter ca
dc.type info:eu-repo/semantics//Book chapter
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics