Els beneficis que l'art pot proporcionar al desenvolupament dels infants d'Educació Infantil

Show simple item record

dc.contributor Jaume Adrover, Maria Magdalena
dc.contributor.author Serrano Suau, Júlia
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2024-06-19T08:52:03Z
dc.date.available 2024-06-19T08:52:03Z
dc.date.issued 2024-06-19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/165763
dc.description.abstract [cat] El present treball de Fi de Grau s'inicia amb una reflexió sobre què és l'educació i quina relació té actualment amb l'educació artística. Seguidament, es fa una recerca bibliogràfica que té la intenció d'investigar i demostrar els beneficis que l'art pot proporcionar al desenvolupament dels infants d'Educació Infantil, com la imaginació, la creativitat, el desenvolupament cognitiu, l'expressió i la comunicació. A continuació s'exposen cinc propostes en format de situació d'aprenentatge, que treballen diferents formes artístiques, inspirades en diferents artistes, estils i tècniques. Aquestes propostes pretenen demostrar els beneficis exposats al marc teòric i sobretot una bona manera de treballar l'art dins l'aula, fent que l'infant sigui el protagonista del seu propi aprenentatge. Finalment, a les conclusions, es fa una reflexió crítica sobre el que s'ha exposat. ca
dc.description.abstract [eng] The present Final Degree Project begins with a reflection on what education is and what relationship it currently has with art education. Next, a bibliographic search is carried out with the intention of investigating and demonstrating the benefits that art can provide to the development of children in early childhood education, such as imagination, creativity, cognitive development, expression and communication. Below are five proposals in the format of a learning situation, working with different art forms, inspired by different artists, styles and techniques. These proposals aim to demonstrate the benefits outlined in the theoretical framework and, above all, a good way of working with art in the classroom, so that the child continues to be the protagonist of his or her own learning. Finally, in the conclusions, a critical reflection is made on what has been presented. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 7 - Belles arts ca
dc.subject.other Beneficis de l’art ca
dc.subject.other Imaginació ca
dc.subject.other Creativitat ca
dc.subject.other Desenvolupament cognitiu ca
dc.subject.other Educació artística ca
dc.subject.other Educació infantil ca
dc.title Els beneficis que l'art pot proporcionar al desenvolupament dels infants d'Educació Infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics