dc.contributor |
Rincón Verdera, Juan Carlos |
|
dc.contributor.author |
Riera Múgica, Elena |
|
dc.date |
2023 |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-26T09:23:11Z |
|
dc.date.available |
2024-06-26T09:23:11Z |
|
dc.date.issued |
2024-06-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/165784 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El present treball es centra en una revisió literària a través de documents ja existents sobre
l’impacte de la metodologia Montessori en l’autonomia dels infants. Es pretén
comprendre com aquesta metodologia fomenta l'aprenentatge autònom i l'adquisició de
competències necessàries per al desenvolupament integral dels nens i nenes.
A través de l'anàlisi de la metodologia Montessori, s'identifica com aquesta promou
l'autonomia en els infants. Es presentaran les característiques clau d'aquesta metodologia,
com ara l'organització de l'espai, els materials didàctics específics i el paper dels
educadors. A més, es revisarà la literatura existent que examina els efectes de la
metodologia Montessori en el desenvolupament de l'autonomia.
Una de les conclusions extretes és l'impacte positiu de la metodologia Montessori en el
foment de l'autonomia dels infants. Es destaca la importància d'aquesta metodologia en
el desenvolupament integral dels infants, especialment en l'adquisició de competències
socials, emocionals i cognitives necessàries per afrontar les demandes del món actual. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This paper focuses on a literature review through existing documents on the impact of the
Montessori methodology on children's autonomy. The aim is to understand how this
methodology promotes autonomous learning and the acquisition of skills necessary for
the integral development of children.
Through the analysis of the Montessori methodology, it is identified how it promotes
autonomy in children. The key characteristics of this methodology will be presented, such
as the organization of the space, the specific didactic materials and the role of the
educators. In addition, we will review the existing literature that examines the effects of
the Montessori methodology on the development of autonomy.
One of the conclusions drawn is the positive impact of the Montessori methodology in
fostering children's autonomy. It highlights the importance of this methodology in the
integral development of children, especially in the acquisition of social, emotional and
cognitive skills necessary to face the demands of today's world. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament |
ca |
dc.subject.other |
Autonomia |
ca |
dc.subject.other |
Mètode Montessori |
ca |
dc.subject.other |
Revisió literària |
ca |
dc.subject.other |
Factors |
ca |
dc.subject.other |
Autonomy |
ca |
dc.subject.other |
Montessori’s Method |
ca |
dc.subject.other |
Literature review |
ca |
dc.subject.other |
Factors |
ca |
dc.title |
El mètode Montessori i l’impacte que té en l’autonomia del desenvolupament dels infants |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|