Els espais educatius a l'etapa d'Educació Infantil. Beneficis en els processos d'aprenentatge

Show simple item record

dc.contributor López Penadés, Raul
dc.contributor.author Ramírez León, Rosa Isabel
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2024-06-28T10:40:59Z
dc.date.available 2024-06-28T10:40:59Z
dc.date.issued 2024-06-28
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/165815
dc.description.abstract [cat] En el present treball de fi de grau, es presenta una recerca sobre l’evolució dels espais a l’etapa de d’educació infantil i com aquests afecten en el procés d’ensenyamentaprenentatge. Es va poder comptar amb tres testimonis; el d’un expert en la matèria, que ens parla sobre la concepció dels espais i la necessitat del canvi i dos casos de centres de Mallorca, més concretament, el cas del CEIP Verge de Lluc, que destaca per el seu Projecte Educatiu de Centre i el cas del CEIP Blanquerna, on s’ha comptat amb el testimoni de la tutora de l’aula de 3 anys, per conèixer com ha estat el procés de transformació de la seva aula. Poder comptar amb aquests tres testimonis, ha ajudat a poder contrastar la informació del marc teòric amb diferents casos reals per remarcar la importància que els espais tenen i poder arribar a una conclusió final: la de que els espais si que interfereixen de manera positiva en els processos d’ensenyament-aprenentatge dels infants a l’etapa d’educació infantil. ca
dc.description.abstract [eng] In the present bachelor's degree final work, research is presented on the evolution of spaces at the stage of child education and how they affect the teaching-learning process. There were three witnesses; that of an expert on the subject, who tells us about the conception of spaces and the need for change and two cases of Mallorca centers, more specifically, the case of the CEIP Verge de Lluc, which stands out for its Educational Project of Centre and the case of the CEIP Blanquerna, where the witness of the tutor of the 3-year classroom has been counted, to find out what the process of transformation of her classroom has been. Being able to count on these three witnesses has helped to contrast the information of the theoretical framework with different real cases to stress the importance that spaces have and to be able to reach a final conclusion; that spaces do positively interfere with the teachinglearning processes of children at the stage of infant education. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Metodologia ca
dc.subject.other Infants ca
dc.subject.other Transformació ca
dc.subject.other Espai educatiu ca
dc.subject.other Processos d’aprenentatge ca
dc.subject.other Methodology ca
dc.subject.other Child ca
dc.subject.other Transformation ca
dc.subject.other Educational space ca
dc.subject.other Learning processes ca
dc.title Els espais educatius a l'etapa d'Educació Infantil. Beneficis en els processos d'aprenentatge ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics