L'impacte del rol docent de l'escola El Martinet en els infants de la Comunitat de Grans

Show simple item record

dc.contributor Pinya Medina, Carme
dc.contributor.author Pou García, Núria
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2024-09-05T10:18:55Z
dc.date.available 2024-09-05T10:18:55Z
dc.date.issued 2024-09-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/166028
dc.description.abstract [cat] La rellevància de la figura de la mestra en la societat és l’objecte d’estudi d'aquesta investigació. Per tal de donar resposta a aquesta qüestió s’ha dut a terme un procés d’observacions i registres, durant el transcurs de quatre mesos, a l’escola-institut El Martinet de Barcelona. L’escola, la qual es divideix per Comunitats, és un context educatiu real que lluita per l’educació pública de qualitat. S’han observat 3 de les Comunitats de les quals habiten el centre (3- 5, 6-8, 9-11 anys) amb l’objectiu d’observar, per una banda, les competències docents del rol de l’escola i, en segon lloc, interpretar aquestes observacions per tal de respondre a la pregunta d’investigació: quin impacte ha tengut aquest tipus de rol en els infants de la Comunitat dels Grans (9-11 anys)? Les conclusions extretes afirmen que l’acompanyament del rol docent ha impactat significativament en la construcció de la identitat dels infants. ca
dc.description.abstract [eng] The relevance of the figure of the teacher in society is the object of study of this research. In order to answer this question, a process of observations and records was carried out over the course of four months at the El Martinet school-institut in Barcelona. The school, which is divided into communities, is a real educational context that fights for quality public education. Three of the school's communities (3-5, 6-8, 9-11 years old) were observed in order to observe, on the one hand, the teaching skills of the school's role and, secondly, to interpret these observations in order to answer the research question: what impact did this type of role have on the children of the Senior Community (9-11 years old)? The conclusions drawn affirm that the accompaniment of the teaching role has had a significant impact on the construction of the children's identity. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject 58 - Botànica ca
dc.subject.other Rol docent ca
dc.subject.other Impacte ca
dc.subject.other El Martinet ca
dc.subject.other Observació ca
dc.subject.other Comunitat dels grans ca
dc.subject.other Competències docents ca
dc.subject.other Neurociència ca
dc.subject.other Societat ca
dc.subject.other Teaching role ca
dc.subject.other Impact ca
dc.subject.other El Martinet ca
dc.subject.other Observation ca
dc.subject.other Comunitat dels grans ca
dc.subject.other Teaching skills ca
dc.subject.other Neuroscience ca
dc.subject.other Society ca
dc.title L'impacte del rol docent de l'escola El Martinet en els infants de la Comunitat de Grans ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics