[cat] Els infants amb TEA es troben amb barreres que afecten en el seu procés d'ensenyament
aprenentatge, cosa que pot fer que suposi tot un repte assistir a l'escola si no s'empren unes
estratègies o unes mesures adequades.
Per aquest motiu, el present TFG té l'objectiu d'identificar quines són les estratègies i mesures
que utilitzen diferents mestres d'Eivissa per a poder arribar a l'alumnat amb TEA dins d'una
aula ordinària.
Per a poder obtenir resposta a l'objectiu esmentat anteriorment, s'han realitzat entrevistes a
diferents mestres de l'illa d'Eivissa, els quals han compartit les seves experiències envers les
estratègies dutes a terme per a donar una resposta inclusiva en les aules ordinàries cap a
l'alumnat amb TEA.
[eng] Children with ASD encounter barriers affecting their learning process, which may make it a
challenge to attend school if appropriate strategies or measures are not employed.
For this reason, the aim of this TFG is to identify strategies and measures used by different
Ibiza teachers to reach students with ASD within an ordinary classroom.
In order to obtain a response to the aim, interviews have been held with various teachers
from the island of Ibiza, who have shared their experiences regarding the strategies used to
provide an inclusive response in ordinary classrooms towards students with ASD.