Resposta educativa inclusiva dirigida a l’alumnat TEA en les aules ordinàries

Show simple item record

dc.contributor Bagur Pons, Sara
dc.contributor.author Feliu García, Cristina
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2024-09-10T10:28:37Z
dc.date.available 2024-09-10T10:28:37Z
dc.date.issued 2024-09-10
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/166063
dc.description.abstract [cat] Els infants amb TEA es troben amb barreres que afecten en el seu procés d'ensenyament aprenentatge, cosa que pot fer que suposi tot un repte assistir a l'escola si no s'empren unes estratègies o unes mesures adequades. Per aquest motiu, el present TFG té l'objectiu d'identificar quines són les estratègies i mesures que utilitzen diferents mestres d'Eivissa per a poder arribar a l'alumnat amb TEA dins d'una aula ordinària. Per a poder obtenir resposta a l'objectiu esmentat anteriorment, s'han realitzat entrevistes a diferents mestres de l'illa d'Eivissa, els quals han compartit les seves experiències envers les estratègies dutes a terme per a donar una resposta inclusiva en les aules ordinàries cap a l'alumnat amb TEA. ca
dc.description.abstract [eng] Children with ASD encounter barriers affecting their learning process, which may make it a challenge to attend school if appropriate strategies or measures are not employed. For this reason, the aim of this TFG is to identify strategies and measures used by different Ibiza teachers to reach students with ASD within an ordinary classroom. In order to obtain a response to the aim, interviews have been held with various teachers from the island of Ibiza, who have shared their experiences regarding the strategies used to provide an inclusive response in ordinary classrooms towards students with ASD. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject 376 - Educació especial ca
dc.subject.other TEA ca
dc.subject.other Inclusió ca
dc.subject.other Alumnat ca
dc.subject.other Estratègies ca
dc.subject.other Aula ordinària ca
dc.subject.other Diversitat ca
dc.subject.other ASD ca
dc.subject.other Inclusion ca
dc.subject.other Students ca
dc.subject.other Strategies ca
dc.subject.other Ordinary classroom ca
dc.subject.other Diversity ca
dc.title Resposta educativa inclusiva dirigida a l’alumnat TEA en les aules ordinàries ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics