Ambients d’aprenentatge en Educació Infantil: Una proposta a la natura

Show simple item record

dc.contributor Ponseti Verdaguer, Francisco Javier
dc.contributor.author Igual Bustamante, Neus
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2024-09-17T10:21:45Z
dc.date.available 2024-09-17T10:21:45Z
dc.date.issued 2024-09-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/166111
dc.description.abstract [cat] Aquest treball de Fi de Grau té l’objectiu de mostrar els beneficis que aporta als infants aprendre en la natura, a més d’exposar una proposta d’ambient d’aprenentatge natural dins una escola, en el qual els infants puguin experimentar amb materials naturals, però on també puguin fer diferents activitats, com llegir o pintar, amb la finalitat d’apropar els infants al medi natural per mitjà de les pròpies experiències. Moltes escoles ja tenen una metodologia basada en l’ecoeducació i la pedagogia verda, de manera que utilitzen recursos naturals quotidianament perquè han verificat que aquests proporcionen molts de beneficis en el desenvolupament dels infants. Actualment, ja existeixen models d’escoles a l’aire lliure, però són de caràcter no formal, com per exemple, les granges escola. Encara així, hi ha un gran moviment perquè aquestes escoles entrin dins l’educació formal. ca
dc.description.abstract [eng] This end-of-degree project aims to show the benefits of learning in nature for children, as well as exposing a proposal for a natural learning environment within a school. Children can experiment not only with natural material, but also they can perform different activities, such as reading or painting. The main goal is to bring children closer to natural environment through their own experiences. A lot of schools already have a methodology based on eco-education and green pedagogy, using natural resources on a daily basis. This has proved to be an extremely beneficious process to provide children many developmental benefits. Moreover, nowadays there are already many models of open-air schools, although they are of a non-formal character (for example, farm schools). Even so, their is a great movement for these schools to be integrated into formal eduaction. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso spa ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 502 - Natura. Estudi, conservació i protecció de la natura ca
dc.subject.other Espai natural ca
dc.subject.other Ambient d’aprenentatge ca
dc.subject.other Educació ambiental ca
dc.subject.other Educació a l’aire lliure ca
dc.subject.other Educació Infantil ca
dc.subject.other Natural space ca
dc.subject.other Learning environment ca
dc.subject.other Environmental education ca
dc.subject.other Open-air education ca
dc.subject.other Childhood Education ca
dc.title Ambients d’aprenentatge en Educació Infantil: Una proposta a la natura ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics