dc.contributor |
Morcillo Loro, Virginia |
|
dc.contributor.author |
Salvà Font, Maria |
|
dc.date |
2023 |
|
dc.date.accessioned |
2024-09-19T09:44:04Z |
|
dc.date.available |
2024-09-19T09:44:04Z |
|
dc.date.issued |
2024-09-19 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/166143 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L’entorn d’un infant, l’aula, és clau per el seu desenvolupament i per el seu aprenentatge.
Per aquest motiu, l’objectiu d’aquest treball és fomentar la creació d’ambients dins les
aules dels centres educatius ambientats al poble de Campos on viuen els infants per
afavorir el seu desenvolupament social i cultural respecte al poble.
A través d’una sèrie de llocs emblemàtics, esdeveniments, actes culturals, agrupacions
del municipi…, s’exposa un pla per dur a terme a les aules d’Educació Infantil del CEIP
Nou que s’està construint actualment. Mitjançant aportacions de referents teòrics es
construeix una proposta enriquidora de la qual se’n podrà treure molt de profit si és dur a
la pràctica. S’analitzen, particularment, els beneficis que conduiran els infants a
desenvolupar-se i aprendre dins aquests tipus d’ambients. En definitiva, la importància
del que envolta als infants és l’eix vertebrador d’aquest treball. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] A child's environment, the classroom, is key to their development and learning. For this
reason, the objective of this work is to promote the creation of environments within the
classrooms of the educational centers set in the village of Campos where the children live
to promote their social and cultural development with respect to the town. Through a
series of emblematic places, events, cultural events, groups of the municipality. . . , a plan
to carry out in the Early Childhood Education classrooms of CEIP Nou that is currently
being built is exposed. Through contributions of theoretical references, an enriching
proposal is built that can be greatly benefited from if it is put into practice. In particular,
the benefits that will lead children to develop and learn within these types of environments
are analyzed. In short, the importance of what surrounds children is the backbone of this
work. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
1 - Filosofia i psicologia |
ca |
dc.subject.other |
Educació Infantil |
ca |
dc.subject.other |
Ambient d’aprenentatge |
ca |
dc.subject.other |
Espai educatiu |
ca |
dc.subject.other |
Cultura |
ca |
dc.subject.other |
Acció educativa |
ca |
dc.subject.other |
Early childhood education |
ca |
dc.subject.other |
Learning environment |
ca |
dc.subject.other |
Educational space |
ca |
dc.subject.other |
Culture |
ca |
dc.subject.other |
Educational action |
ca |
dc.title |
El teixit cultural i social del poble de Campos a l'Educació Infantil |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|