El teixit cultural i social del poble de Campos a l'Educació Infantil

Show simple item record

dc.contributor Morcillo Loro, Virginia
dc.contributor.author Salvà Font, Maria
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2024-09-19T09:44:04Z
dc.date.available 2024-09-19T09:44:04Z
dc.date.issued 2024-09-19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/166143
dc.description.abstract [cat] L’entorn d’un infant, l’aula, és clau per el seu desenvolupament i per el seu aprenentatge. Per aquest motiu, l’objectiu d’aquest treball és fomentar la creació d’ambients dins les aules dels centres educatius ambientats al poble de Campos on viuen els infants per afavorir el seu desenvolupament social i cultural respecte al poble. A través d’una sèrie de llocs emblemàtics, esdeveniments, actes culturals, agrupacions del municipi…, s’exposa un pla per dur a terme a les aules d’Educació Infantil del CEIP Nou que s’està construint actualment. Mitjançant aportacions de referents teòrics es construeix una proposta enriquidora de la qual se’n podrà treure molt de profit si és dur a la pràctica. S’analitzen, particularment, els beneficis que conduiran els infants a desenvolupar-se i aprendre dins aquests tipus d’ambients. En definitiva, la importància del que envolta als infants és l’eix vertebrador d’aquest treball. ca
dc.description.abstract [eng] A child's environment, the classroom, is key to their development and learning. For this reason, the objective of this work is to promote the creation of environments within the classrooms of the educational centers set in the village of Campos where the children live to promote their social and cultural development with respect to the town. Through a series of emblematic places, events, cultural events, groups of the municipality. . . , a plan to carry out in the Early Childhood Education classrooms of CEIP Nou that is currently being built is exposed. Through contributions of theoretical references, an enriching proposal is built that can be greatly benefited from if it is put into practice. In particular, the benefits that will lead children to develop and learn within these types of environments are analyzed. In short, the importance of what surrounds children is the backbone of this work. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 1 - Filosofia i psicologia ca
dc.subject.other Educació Infantil ca
dc.subject.other Ambient d’aprenentatge ca
dc.subject.other Espai educatiu ca
dc.subject.other Cultura ca
dc.subject.other Acció educativa ca
dc.subject.other Early childhood education ca
dc.subject.other Learning environment ca
dc.subject.other Educational space ca
dc.subject.other Culture ca
dc.subject.other Educational action ca
dc.title El teixit cultural i social del poble de Campos a l'Educació Infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics