L'apropiació de mobiliaris i materials de n'Emmi Pikler a grans magatzems

Show simple item record

dc.contributor González Gómez, Sara
dc.contributor.author Barceló Ferreras, Tania
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2024-09-25T08:14:15Z
dc.date.available 2024-09-25T08:14:15Z
dc.date.issued 2024-09-25
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/166191
dc.description.abstract [cat] Els materials inspirats en la proposta pedagògica de n’Emmi Pikler s’introdueixen actualment, cada vegada amb més freqüència, a les escoles i les llars. El present treball d’investigació té com a objectiu principal analitzar l’oferta patrocinada en catàlegs per grans magatzems inspirats directament en els materials patentats per la pediatra Emmi Pikler. Per abordar l’estudi, s’ha efectuat una anàlisi tant quantitativa com qualitativa d’una selecció d’empreses i catàlegs que ofereixen aquest tipus de productes, sondejant la presència o absència d’al·lusions a la mateixa Pikler; l’autorització oficial o no per a l’ús del seu nom; les similituds i diferències físiques entre productes; així com les diferències econòmiques. A més, s’ha efectuat una breu aproximació a l’opinió pública respecte a aquest tipus de materials. Entre les principals conclusions assolides es troba la necessitat d’incrementar la regulació que es fa sobre l’apropiació de materials didàctics d’autors de referència en el camp pedagògic. No només perquè hi hagi una garantia pel que fa al producte que s’ofereix a l’infant, sinó també perquè realment hi hagi un correcte traspàs informatiu cap al consumidor final (infància) o els intermediaris (mestres, famílies o tutors). ca
dc.description.abstract [eng] The materials inspired by the pedagogic propose by Emmi Pikler are being introduced currently, with more frequency, at schools and homes. This research project has as the main objective of analyse the offers sponsored in catalogues by department stores inspired directly by those patented by the pediatrician Emmi Pikler. In order to tackle this study, it has carried out a qualitative and quantitative analysis of businesses selection and catalogues which offers these kinds of products, sounding out the witness or absence of allusion to Pikler, the official authorisation or not to use her name; the physical similarities and differences between the products; and also, the economical differences. Moreover, it has executed a brief approximation to the public opinion regarding those kids of products. Among the principal conclusions achieved we can identify the necessity to increase the regulation done about the educational material’s appropriation made by pedagogic authors. Not only to provide guarantee in those products offer to kids, but also to claim correct information affords to the final consumer (infancy) or intermediaries (teachers, families or guardians). ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 30 - Teories i metodologia en les ciències socials. Sociografia. Estudis de gènere ca
dc.subject.other Emmi Pikler ca
dc.subject.other Institut Lóczy ca
dc.subject.other Mobiliari ca
dc.subject.other Material Didàctic ca
dc.subject.other Infants ca
dc.subject.other Desenvolupament ca
dc.subject.other Emmi Pikler ca
dc.title L'apropiació de mobiliaris i materials de n'Emmi Pikler a grans magatzems ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics