dc.contributor |
Jaume Adrover, Maria Magdalena |
|
dc.contributor.author |
Fiol Martínez, Mateu |
|
dc.date |
2023 |
|
dc.date.accessioned |
2024-09-25T08:18:59Z |
|
dc.date.available |
2024-09-25T08:18:59Z |
|
dc.date.issued |
2024-09-25 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/166192 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball ofereix una proposta envers la participació i creació de les festes populars per
part dels infants, tant a l’escola com a l’exterior. S’exposa la situació actual de la contribució
dels adults en aquestes festes i la manca d’infants en ella. En el treball es fa una descripció de
la realitat existent respecte a la participació dels infants en els esdeveniments culturals i la
seva relació amb els fenòmens de la cultura popular, així com la descripció de quin és el
paper dels infants i educadors en l’educació infantil. Seguidament es fa una descripció de les
neofestes, col·lectius organitzadors i Orgull Llonguet.
El treball descriu el ventall de possibilitats que té l’escola i el docent per encoratjar i destacar
la imatge d’infant capaç, així com fomentar l’educació artística a través de les celebracions
populars. Per acabar, es descriuen diverses propostes que tenen com a objectiu fomentar la
participació infantil en els encontres culturals, crear una festivitat pròpia a través de
l’educació artística coneixent prèviament quina és la realitat del seu entorn i finalitzar amb la
celebració d’aquesta. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This thesis offers a proposal towards the participation and creation of popular festivals by
children, both in school and outside. The current situation of the contribution of adults in
these festivities and the lack of children in it is exposed. Also, it describes the existing reality
of children's participation in cultural events and their relation to the phenomenon of popular
culture, as well as the description of the role of children and educators in children's education.
This is followed by a description of the “neofestes”, organisers groups and the Orgull
Llonguet collective.
The thesis describes the amount of possibilities for schools and teachers to encourage and
highlight the image of the capable child, as well as to promote artistic education through
popular celebrations. Finally, several proposals are described which aim to encourage
children's participation in cultural gatherings, to create their own festivity through artistic
education with prior knowledge of the reality of their environment, and to end with the
celebration of the festivity. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
39 - Etnologia. Etnografia. Folklore |
ca |
dc.subject.other |
Educació infantil |
ca |
dc.subject.other |
Festes |
ca |
dc.subject.other |
Cultura |
ca |
dc.subject.other |
Art |
ca |
dc.subject.other |
Desenvolupament social |
ca |
dc.subject.other |
Childhood education |
ca |
dc.subject.other |
Festivities |
ca |
dc.subject.other |
Culture |
ca |
dc.subject.other |
Art |
ca |
dc.subject.other |
Social development |
ca |
dc.title |
La participació infantil en les festes i neofestes de Mallorca |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|