Escultura amb fang a l'etapa d'educació infantil

Show simple item record

dc.contributor Jaume Adrover, Maria Magdalena
dc.contributor.author Comas González, Margabel
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2024-09-25T09:22:04Z
dc.date.available 2024-09-25T09:22:04Z
dc.date.issued 2024-09-25
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/166193
dc.description.abstract [cat] El present treball de fi de grau emmarca la planificació d’intervenció professional en l’àmbit de l’educació artística. Més concretament una intervenció de modelat amb fang a l’etapa d’educació infantil. Amb aquesta intervenció es cerca apropar als infants a l’escultura, potenciant les seves habilitats per a utilitzar la tècnica com un recurs més d’expressió. La intervenció parteix de les competències específiques establertes al currículum de segon cicle d’educació infantil, decret 30/2022 de l’1 d’agost, en referència a l’educació artística. Els principals objectius d’aquesta intervenció són apropar a l’alumnat a les característiques i propietats del fang com a recurs artístic, a partir d’aquí, iniciar-se a la tècnica del modelat i desenvolupar habilitats per a utilitzar-ho com a mitjà d’expressió. Fomentant la sensibilització envers l’art i l’escultura i posant en valor les produccions artístiques pròpies i alienes. Aquesta intervenció també ens apropa al concepte de volum i tridimensionalitat. La metodologia emprada es basa en una participació activa de l’alumnat. Construint d’aquesta manera el seu procés d’aprenentatge a partir d’experiències pròpies. ca
dc.description.abstract [eng] The present research work addresses the planning of professional intervention in the field of art education. More specifically, a clay modelling intervention focused on the early childhood education stage. The aim of this intervention is to bring infants closer to sculpture, enhancing their abilities to use the technique as a resource for expression. The intervention is based on the specific competencies established in the curriculum of the second cycle of early childhood education, decree 30/2022 of August 1, in reference to art education. The main objectives of this intervention are to bring the student closer to the characteristics and properties of the clay as an artistic resource, from there, to initiate in the technique of modelling and develop skills to use it as a means of expression. To promote awareness of art and sculpture and to value their own and others' artistic productions. This intervention also appropriates the concept of volume and three-dimensionality. The methodology is based on the active participation of the student. In this way, they build their learning process from practical experiences. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 73 - Arts plàstiques ca
dc.subject.other Educació artística ca
dc.subject.other Escultura ca
dc.subject.other Fang ca
dc.subject.other Volum ca
dc.subject.other Expressió plàstica ca
dc.subject.other Art education ca
dc.subject.other Sculpture ca
dc.subject.other Clay ca
dc.subject.other Volume ca
dc.subject.other Plastic expression ca
dc.title Escultura amb fang a l'etapa d'educació infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics