dc.contributor |
Jaume Adrover, Maria Magdalena |
|
dc.contributor.author |
Comas González, Margabel |
|
dc.date |
2023 |
|
dc.date.accessioned |
2024-09-25T09:22:04Z |
|
dc.date.available |
2024-09-25T09:22:04Z |
|
dc.date.issued |
2024-09-25 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/166193 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El present treball de fi de grau emmarca la planificació d’intervenció professional en l’àmbit de
l’educació artística. Més concretament una intervenció de modelat amb fang a l’etapa d’educació
infantil. Amb aquesta intervenció es cerca apropar als infants a l’escultura, potenciant les seves
habilitats per a utilitzar la tècnica com un recurs més d’expressió. La intervenció parteix de les
competències específiques establertes al currículum de segon cicle d’educació infantil, decret 30/2022
de l’1 d’agost, en referència a l’educació artística.
Els principals objectius d’aquesta intervenció són apropar a l’alumnat a les característiques i propietats
del fang com a recurs artístic, a partir d’aquí, iniciar-se a la tècnica del modelat i desenvolupar
habilitats per a utilitzar-ho com a mitjà d’expressió. Fomentant la sensibilització envers l’art i
l’escultura i posant en valor les produccions artístiques pròpies i alienes. Aquesta intervenció també
ens apropa al concepte de volum i tridimensionalitat. La metodologia emprada es basa en una
participació activa de l’alumnat. Construint d’aquesta manera el seu procés d’aprenentatge a partir
d’experiències pròpies. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The present research work addresses the planning of professional intervention in the field of art
education. More specifically, a clay modelling intervention focused on the early childhood education
stage. The aim of this intervention is to bring infants closer to sculpture, enhancing their abilities to
use the technique as a resource for expression. The intervention is based on the specific competencies
established in the curriculum of the second cycle of early childhood education, decree 30/2022 of
August 1, in reference to art education.
The main objectives of this intervention are to bring the student closer to the characteristics and
properties of the clay as an artistic resource, from there, to initiate in the technique of modelling and
develop skills to use it as a means of expression. To promote awareness of art and sculpture and to
value their own and others' artistic productions. This intervention also appropriates the concept of
volume and three-dimensionality. The methodology is based on the active participation of the student.
In this way, they build their learning process from practical experiences. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
73 - Arts plàstiques |
ca |
dc.subject.other |
Educació artística |
ca |
dc.subject.other |
Escultura |
ca |
dc.subject.other |
Fang |
ca |
dc.subject.other |
Volum |
ca |
dc.subject.other |
Expressió plàstica |
ca |
dc.subject.other |
Art education |
ca |
dc.subject.other |
Sculpture |
ca |
dc.subject.other |
Clay |
ca |
dc.subject.other |
Volume |
ca |
dc.subject.other |
Plastic expression |
ca |
dc.title |
Escultura amb fang a l'etapa d'educació infantil |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|