La tasca docent i la motivació de l'infant al procés d'aprenentatge durant l'educació primària

Show simple item record

dc.contributor Motilla Salas, Xavier
dc.contributor.author Gomila Pons, Júlia
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-03-06T13:18:53Z
dc.date.available 2025-03-06T13:18:53Z
dc.date.issued 2025-03-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/169195
dc.description.abstract [cat] L’autoconcepte acadèmic condiciona la motivació de l’alumnat cap a una tasca. Es generen expectatives de les capacitats pròpies tant per factors personals referits a emocions i representacions creades a partir de la imatge pròpia i la dels altres, com per factors contextuals com el clima de l’aula el qual pot generar el desig d’aprendre així com les relacions afectives sorgides per les dinàmiques de grup. El mestre és l’encarregat de gestionar aquests factors a l’aula i de crear unes altes expectatives als seus alumnes per tal d’ajudar-los a augmentar el seu autoconcepte per tal d’aconseguir una valoració positiva de l’autoeficàcia, és a dir la capacitat per a superar una prova. ca
dc.description.abstract [eng] The academic self-concept conditions the motivation of the students to a task. Generated expectations of the own abilities are created, on one hand, by personal factors referred to emotions and representations created from the own image and the one of the other, and on the other hand by contextual factors as the climate of the classroom which can generate the wish to learn as well as the affective relations arisen by the group dynamic. The teacher is responsible for controlling these factors in the classroom and creating some high expectations for his pupils in order to help to increase his self-concept to achieve a positive appreciation of self-efficiency. Consequently, they will improve their ability to pass some tests. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Educació primària ca
dc.subject.other Procés d’ensenyament-aprenentatge ca
dc.subject.other Motivació ca
dc.subject.other Autorregulació ca
dc.subject.other Primary education ca
dc.subject.other Teaching-learning process ca
dc.subject.other Motivation ca
dc.subject.other Self-regulation ca
dc.title La tasca docent i la motivació de l'infant al procés d'aprenentatge durant l'educació primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics