Les intel·ligències múltiples a l'Educació Primària: una mirada cap a la inclusió

Show simple item record

dc.contributor Moll Riquelme, Isaac
dc.contributor.author De la Fuente Gomila, Dunia
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2025-03-07T10:07:59Z
dc.date.available 2025-03-07T10:07:59Z
dc.date.issued 2025-03-07
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/169210
dc.description.abstract [cat] L’Educació Primària és una etapa fonamental pel desenvolupament cognitiu, social, motriu i afectiu dels infants i això fa que els docents presentin una gran influència en el procés d’ensenyament-aprenentatge dels alumnes. Al llarg de la història han aparegut diverses teories d’experts que han donat resposta als aspectes necessaris que s’han de tenir en compte per a què aquest procés sigui el més adequat i enriquidor possible. El present treball exposa la teoria de les intel·ligències múltiples de Howard Gardner com a una alternativa que pot ajudar a aconseguir una educació de qualitat que parteix dels interessos, capacitats i necessitats dels alumnes protagonistes del seu aprenentatge amb una mirada inclusiva i que, conseqüentment, atén a la diversitat. ca
dc.description.abstract [eng] Primary education is a fundamental stage for the cognitive, social, motor and affective development of children and this causes teachers to have a great influence on the teaching-learning process of students. Throughout history, some experts theories have appeared and have responded to the necessary aspects that must be taken into account to make this process as appropriate and enriching as possible. The present work exposes the theory of multiple intelligences of Howard Gardner as an alternative that can help to achieve a quality education based on the interests, capacities and needs of the students involved in their learning with an inclusive perspective and which, consequently, takes into account diversity. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject.other Intel·ligència ca
dc.subject.other Intel·ligències múltiples ca
dc.subject.other Inclusió educativa ca
dc.subject.other Diversitat ca
dc.subject.other Intelligence ca
dc.subject.other Multiple intelligences ca
dc.subject.other Inclusive education ca
dc.subject.other Diversity ca
dc.title Les intel·ligències múltiples a l'Educació Primària: una mirada cap a la inclusió ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics