La partitura de l'èxit escolar: cançons educatives per l'aprenentatge de continguts curriculars de l'educació primària

Show simple item record

dc.contributor Berbel Gómez, Noemy
dc.contributor.author Sastre Borràs, Nerea
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-03-19T10:38:01Z
dc.date.available 2025-03-19T10:38:01Z
dc.date.issued 2025-03-19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/169510
dc.description.abstract [cat] Mitjançant aquest treball de fi de grau (TFG), es pretén donar a conèixer la importància de la música en el desenvolupament cognitiu dels nins i nines, presentant una proposta educativa: crear cançons amb contingut curricular per millorar l'aprenentatge dels alumnes. Al marc teòric es reflecteixen diverses teories de pedagogs que sustenten que la música fomenta i millora l'aprenentatge. Es presenten estudis i bones pràctiques d'altres docents que, mitjançant el seu treball, han demostrat que utilitzant la música dins l'aula s'ha aconseguit millorar la capacitat cognitiva dels alumnes. A més, s'ha tingut l'oportunitat de realitzar una entrevista a una docent que fa servir la música com a recurs didàctic a l'aula. La proposta educativa consisteix a fer que els alumnes crearan cançons amb el contingut curricular de totes les àrees, per facilitar l'aprenentatge d'aquests. ca
dc.description.abstract [eng] Through this final degree project (TFG), it is intended to publicize the importance of music in the cognitive development of children, presenting an educational proposal: creating songs with curricular content to improve the learning of students. The theoretical framework reflects various theories of pedagogues that argue that music promotes and improves learning. Studies and good practices are presented by other teachers who, through their work, have shown that using music in the classroom has managed to improve the cognitive capacity of students. In addition, there has been the opportunity to interview a teacher who uses music as a didactic resource in the classroom. The educational proposal consists of making students create songs with the curricular content of all areas, to facilitate their learning. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Educació ca
dc.subject.other Cançons curriculars​ ca
dc.subject.other Aprenentatge ca
dc.title La partitura de l'èxit escolar: cançons educatives per l'aprenentatge de continguts curriculars de l'educació primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics