dc.contributor |
Borràs Rotger, Pere Antoni |
|
dc.contributor.author |
Ventayol Guirado, Natalia |
|
dc.date |
2024 |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-11T09:59:29Z |
|
dc.date.available |
2025-04-11T09:59:29Z |
|
dc.date.issued |
2025-04-11 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/169942 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El present treball de final de grau analitza les observacions recollides mitjançant una rúbrica i les respostes a una enquesta de dades personals, antropomètriques i de l’escala d’autoestima de Rosenberg dels estudiants de sisè de primària del CEIP Norai. L’alumnat destaca per un alt nivell de compromís i competició, juntament amb una variabilitat de personalitats. A més, s'observa la importància de promoure una competitivitat saludable i una gestió emocional eficaç. La puntuació total d'autoestima mitjana dels estudiants se situa en 31, indicant una autoestima adequada, tot i que hi ha infants que la tenen baixa. A partir d'aquestes conclusions, s'argumenta la necessitat de dissenyar una proposta intervenció educativa que combini activitats esportives amb l'exploració emocional i la reflexió, amb l'objectiu de millorar l’autoestima d’aquells que estan per davall la recomanada i preparar-los per a una vida activa i saludable, tant físicament com emocionalment. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The present final degree project analyses the observations collected through a rubric and the responses to a survey of personal, anthropometric and Rosenberg's self-esteem scale of the sixth year primary school students of CEIP Norai. The students stand out for a high level of commitment and competition, together with a variability of personalities. In addition, the importance of promoting healthy competitiveness and effective emotional management is observed. The average total student self-esteem score is 31, indicating an adequate self-esteem. Nevertheless, some students have low self-esteem. Based on these conclusions, the need to design an educational intervention that combines sports activities with emotional exploration and reflection is argued, with the aim of improving the self-esteem of those who are below the recommended level and preparing them for an active and healthy life, both physically and emotionally. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Autoestima |
ca |
dc.subject.other |
Esport |
ca |
dc.subject.other |
Competició |
ca |
dc.subject.other |
Educació primària |
ca |
dc.subject.other |
Self-esteem |
ca |
dc.subject.other |
Sport |
ca |
dc.subject.other |
Competition |
ca |
dc.subject.other |
Primary education |
ca |
dc.title |
Competició esportiva: impacte en l’autoestima dels infants en edat escolar |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|