El joc com a recurs dins l'aula de matemàtiques

Show simple item record

dc.contributor Riera Clapés, Juan Vicente
dc.contributor.author Suau Llorente, Yolanda
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-04-16T10:57:20Z
dc.date.available 2025-04-16T10:57:20Z
dc.date.issued 2025-04-16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/170030
dc.description.abstract [cat] El sistema educatiu actual està passant per una etapa de canvis metodològics, deixant enrere els tradicionals i introduint-ne d’altres més innovadors. Aquesta metodologia se centra en les motivacions i interessos dels infants, dels quals parteix, i a partir d’aquí es planifica la pràctica educativa a dur a terme. Però què podem fer els i les docents perquè els nostres alumnes s’engresquin amb la tasca? En aquest cas, es planteja la possibilitat d’usar els jocs com un recurs educatiu i un facilitador de l’aprenentatge dins les aules d’educació primària, concretament a l’assignatura de matemàtiques. Aquesta idea sorgeix de la necessitat de presentar els continguts i estratègies matemàtiques en un context més proper i divertit pels infants, de manera que entenguin les relacions existents entre l’assignatura i els problemes o situacions de la vida quotidiana, així com la utilitat de les matemàtiques en diferents escenaris. ca
dc.description.abstract [eng] The current education system is going through a stage of methodological changes, leaving behind traditional ones and introducing more innovative ones. This methodology focuses on the motivations and interests of the children, from which it starts, and from there the educational practice to be carried out is planned. But what can teachers do to get our students excited about the task? In this case, the possibility of using games as an educational resource and a facilitator of learning in primary education classrooms, specifically in the subject of mathematics, is considered. This idea arises from the need to present mathematical content and strategies in a context that is closer and more fun for children, so that they understand the existing relationships between the subject and the problems or situations of everyday life, as well as the usefulness of mathematics in different scenarios. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 79 - Diversions. Espectacles. Cinema. Teatre. Dansa. Jocs. Esports ca
dc.subject.other Joc ca
dc.subject.other Matemàtiques ca
dc.subject.other Aprenentatge basat en els jocs ca
dc.subject.other Metodologia ca
dc.subject.other Eina educativa ca
dc.subject.other Game ca
dc.subject.other Mathematics ca
dc.subject.other Game-based learning ca
dc.subject.other Methodology ca
dc.subject.other Educational tool ca
dc.title El joc com a recurs dins l'aula de matemàtiques ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics