Mindfulness. Una nova perspectiva de la regulació emocional

Show simple item record

dc.contributor Ainsa Coll, María Pilar
dc.contributor.author Buenaventura Meagher, Megan Camille
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-04-29T07:20:27Z
dc.date.available 2025-04-29T07:20:27Z
dc.date.issued 2025-04-29
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/170084
dc.description.abstract [cat] Aquest treball de fi de grau està basat en el mindfulness, té com a objectiu principal investigar la relació amb la tasca de les emocions a l’aula. Com a introducció i ampliació dels coneixements del tema, primer de tot s’ha explicat el concepte i els orígens; components claus del mindfulness i els beneficis que ens duu la seva pràctica amb la finalitat d’ampliar sobre el tema. Posteriorment, s’ha fet una recopilació dels beneficis que suposa per l’alumnat la pràctica del mindfulness i quins programes educatius s’hi apliquen a Espanya i en el context internacional. Una vegada dut a terme el recull d’informació, s’ha realitzat una revisió bibliogràfica de 12 articles, amb aquesta investigació es pretén analitzar com afecta el mindfulness i les emocions dins de les aules. La revisió està constituïda d’objectius, metodologia, resultats, discussió i conclusions. ca
dc.description.abstract [eng] This thesis is based on mindfulness, its main objective is to investigate the relationship with the task of emotions in the classroom. As an introduction and expansion of the knowledge of the subject, first of all I have explained the concept and origins, the key components of mindfulness and the benefits that its practice brings us in order to expand on the subject. Subsequently, a compilation has been made of the benefits that the practice of mindfulness brings to students and which educational programs apply to it in Spain and in the international context. Once the information has been gathered, a bibliographic review of 12 articles has been carried out, with this research the aim is to analyze how it affects mindfulness and emotions in classrooms. The review consists of objectives, methodology, results, discussion and conclusions. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Emocions ca
dc.subject.other Relaxació ca
dc.subject.other Aula ca
dc.subject.other Mindfulness ca
dc.subject.other Emotions ca
dc.subject.other Relaxation ca
dc.subject.other Classroom ca
dc.subject.other Mindfulness ca
dc.title Mindfulness. Una nova perspectiva de la regulació emocional ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics