dc.contributor |
Moll Bagur, Sergi |
|
dc.contributor.author |
Ruesca Gomila, Rita |
|
dc.date |
2024 |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-29T11:47:43Z |
|
dc.date.available |
2025-04-29T11:47:43Z |
|
dc.date.issued |
2025-04-29 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/170105 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Explorant l’evolució de l’ensenyament de la llengua escrita al col·legi Sant Francesc de Sales,
amb aquest treball històric educatiu, analitzarem els diferents models de pràctica docent,
l’implementació de les habilitats d’escriptura i l'impacte emocional en el seu alumnat. Amb la veu
dels exalumnes d’aquests centre com a guia per la investigació i la informació aportada pels experts
es tractaran d’abordar aquests elements de la vida quotidiana dels mateixos participants. El treball
pretén fer aflorar noves dades sobre la realitat en les aules de llengua castellana, alhora que
reflexiona sobre les característiques i el valor del moment històric en que succeeixen els
esdeveniments. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Exploring the evolution of language teaching at Sant Francesc de Sales School, through this
educational historical work, we will analyze different teaching practice models, the implementation
of writing skills, and the emotional impact on its students. With the voices of former students of
these centers guiding the research and information provided by experts, we will address these
aspects of daily life for the participants themselves. The aim of the study is to bring forth new
insights into the reality within Spanish language classrooms, while reflecting on the characteristics
and value of the historical moment in which these events unfold. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Àrea de llengua castellana |
ca |
dc.subject.other |
Pràctica docent |
ca |
dc.subject.other |
Impacte emocional |
ca |
dc.subject.other |
Habilitats escriptores |
ca |
dc.subject.other |
Spanish Language Area |
ca |
dc.subject.other |
Teaching Practice |
ca |
dc.subject.other |
Emotional Impact |
ca |
dc.subject.other |
Writing Skills |
ca |
dc.title |
Aproximació a l’evolució històrica envers l’ensenyament de l’escriptura: un estudi de cas al Col·legi Sant Francesc de Sales |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
|