Aproximació a l’evolució històrica envers l’ensenyament de l’escriptura: un estudi de cas al Col·legi Sant Francesc de Sales

Show simple item record

dc.contributor Moll Bagur, Sergi
dc.contributor.author Ruesca Gomila, Rita
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-04-29T11:47:43Z
dc.date.available 2025-04-29T11:47:43Z
dc.date.issued 2025-04-29
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/170105
dc.description.abstract [cat] Explorant l’evolució de l’ensenyament de la llengua escrita al col·legi Sant Francesc de Sales, amb aquest treball històric educatiu, analitzarem els diferents models de pràctica docent, l’implementació de les habilitats d’escriptura i l'impacte emocional en el seu alumnat. Amb la veu dels exalumnes d’aquests centre com a guia per la investigació i la informació aportada pels experts es tractaran d’abordar aquests elements de la vida quotidiana dels mateixos participants. El treball pretén fer aflorar noves dades sobre la realitat en les aules de llengua castellana, alhora que reflexiona sobre les característiques i el valor del moment històric en que succeeixen els esdeveniments. ca
dc.description.abstract [eng] Exploring the evolution of language teaching at Sant Francesc de Sales School, through this educational historical work, we will analyze different teaching practice models, the implementation of writing skills, and the emotional impact on its students. With the voices of former students of these centers guiding the research and information provided by experts, we will address these aspects of daily life for the participants themselves. The aim of the study is to bring forth new insights into the reality within Spanish language classrooms, while reflecting on the characteristics and value of the historical moment in which these events unfold. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Àrea de llengua castellana ca
dc.subject.other Pràctica docent ca
dc.subject.other Impacte emocional ca
dc.subject.other Habilitats escriptores ca
dc.subject.other Spanish Language Area ca
dc.subject.other Teaching Practice ca
dc.subject.other Emotional Impact ca
dc.subject.other Writing Skills ca
dc.title Aproximació a l’evolució històrica envers l’ensenyament de l’escriptura: un estudi de cas al Col·legi Sant Francesc de Sales ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics