dc.contributor |
Moll Bagur, Sergi |
|
dc.contributor.author |
Ricondo Rodríguez, Lidia |
|
dc.date |
2024 |
|
dc.date.accessioned |
2025-09-11T10:22:28Z |
|
dc.date.available |
2025-09-11T10:22:28Z |
|
dc.date.issued |
2025-09-11 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/171278 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest Treball de Fi de Grau se centra en investigar la influència dels estereotips de gènere en l'elecció de racons de joc en una classe de 4 anys en educació infantil. Els objectius de l'estudi són: descriure els racons presents a l'aula, analitzar la distribució de la participació dels infants en cada racó, registrar el temps que es dediquen a cada racó i conèixer, a través d'entrevistes individuals, la motivació darrere de les seves eleccions.
Els resultats indiquen que les activitats tècniques i de construcció són predominantment triades pels nins, mentre que les activitats relacionades amb la llar i la cura són preferides per les nines. Això suggereix que, des d'edats primerenques, els nins i nines poden estar influenciats per estereotips de gènere en seleccionar les seves activitats lúdiques. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.title |
Els racons de l'aula d'educació infantil tenen gènere? |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
|