Els racons de l'aula d'educació infantil tenen gènere?

Show simple item record

dc.contributor Moll Bagur, Sergi
dc.contributor.author Ricondo Rodríguez, Lidia
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-09-11T10:22:28Z
dc.date.available 2025-09-11T10:22:28Z
dc.date.issued 2025-09-11
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/171278
dc.description.abstract [cat] Aquest Treball de Fi de Grau se centra en investigar la influència dels estereotips de gènere en l'elecció de racons de joc en una classe de 4 anys en educació infantil. Els objectius de l'estudi són: descriure els racons presents a l'aula, analitzar la distribució de la participació dels infants en cada racó, registrar el temps que es dediquen a cada racó i conèixer, a través d'entrevistes individuals, la motivació darrere de les seves eleccions. Els resultats indiquen que les activitats tècniques i de construcció són predominantment triades pels nins, mentre que les activitats relacionades amb la llar i la cura són preferides per les nines. Això suggereix que, des d'edats primerenques, els nins i nines poden estar influenciats per estereotips de gènere en seleccionar les seves activitats lúdiques. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.title Els racons de l'aula d'educació infantil tenen gènere? ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics