El mètode Jolly Phonics com a eina del desenvolupament de la consciència fonològica i de la lectoescriptura

Show simple item record

dc.contributor Ripoll Fonollar, Mariana
dc.contributor.author Gaitán Aguiló, Marta
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-09-17T11:15:08Z
dc.date.available 2025-09-17T11:15:08Z
dc.date.issued 2025-09-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/171321
dc.description.abstract [cat] En el següent treball de fi de grau (TFG), es farà un especial incís en l’aprenentatge d’una llengua estrangera des d’edats primerenques utilitzant el mètode Jolly Phonics. Amb aquest es pretén contribuir a la millora de l’ensenyament i aprenentatge de la llengua anglesa a nivell fonològic i d’escriptura, per així començar-los a introduir a l’alumnat dins d’aquesta llengua. Dins del treball es descriurà el mètode conegut com a Jolly Phonics, el qual es basa en l’aprenentatge dels sons de les lletres, és a dir, en l’estudi i l’ensenyament de la seva fonètica. Durant tot el treball es durà a terme una anàlisi dels aspectes més rellevants, on es descriurà de forma detallada, dins del segon cicle d’educació infantil, com aquest mètode pot ser molt positiu, dins del segon cicle d’educació infantil, pel desenvolupament de les habilitats dels infants, aportant evidències i opinions d’altres països que reafirmen la seva eficiència. ca
dc.description.abstract [eng] In the following final degree project (TFG), a special emphasis will be placed on early-age foreign language learning through the method of Jolly Phonics. This method will contribute to improving the teaching and learning of the English language at a phonological and written level, thus introducing children to the language from an early age. Within the project, the method known as Jolly Phonics will be described, which is based on learning the sounds of letters, that is, the study and teaching of their phonetics. Throughout the work, an analysis of the most relevant aspects will be carried out, where the method will be described in detail, as well as how this can be very positive within the second cycle of early childhood education for the development of children's skills, providing evidence and opinions of other countries that reaffirm its efficiency. en
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Jolly Phonics ca
dc.subject.other Llengua anglesa ca
dc.subject.other Educació infantil ca
dc.subject.other Sistema educatiu espanyol ca
dc.subject.other Jolly Phonics en
dc.subject.other English en
dc.subject.other Childhood education en
dc.subject.other Spanish education system en
dc.title El mètode Jolly Phonics com a eina del desenvolupament de la consciència fonològica i de la lectoescriptura ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics