| dc.contributor | Ripoll Fonollar, Mariana | |
| dc.contributor.author | Gaitán Aguiló, Marta | |
| dc.date | 2024 | |
| dc.date.accessioned | 2025-09-17T11:15:08Z | |
| dc.date.available | 2025-09-17T11:15:08Z | |
| dc.date.issued | 2025-09-17 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11201/171321 | |
| dc.description.abstract | [cat] En el següent treball de fi de grau (TFG), es farà un especial incís en l’aprenentatge d’una llengua estrangera des d’edats primerenques utilitzant el mètode Jolly Phonics. Amb aquest es pretén contribuir a la millora de l’ensenyament i aprenentatge de la llengua anglesa a nivell fonològic i d’escriptura, per així començar-los a introduir a l’alumnat dins d’aquesta llengua. Dins del treball es descriurà el mètode conegut com a Jolly Phonics, el qual es basa en l’aprenentatge dels sons de les lletres, és a dir, en l’estudi i l’ensenyament de la seva fonètica. Durant tot el treball es durà a terme una anàlisi dels aspectes més rellevants, on es descriurà de forma detallada, dins del segon cicle d’educació infantil, com aquest mètode pot ser molt positiu, dins del segon cicle d’educació infantil, pel desenvolupament de les habilitats dels infants, aportant evidències i opinions d’altres països que reafirmen la seva eficiència. | ca |
| dc.description.abstract | [eng] In the following final degree project (TFG), a special emphasis will be placed on early-age foreign language learning through the method of Jolly Phonics. This method will contribute to improving the teaching and learning of the English language at a phonological and written level, thus introducing children to the language from an early age. Within the project, the method known as Jolly Phonics will be described, which is based on learning the sounds of letters, that is, the study and teaching of their phonetics. Throughout the work, an analysis of the most relevant aspects will be carried out, where the method will be described in detail, as well as how this can be very positive within the second cycle of early childhood education for the development of children's skills, providing evidence and opinions of other countries that reaffirm its efficiency. | en |
| dc.format | application/pdf | |
| dc.language.iso | cat | ca |
| dc.publisher | Universitat de les Illes Balears | |
| dc.rights | all rights reserved | |
| dc.subject | 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure | ca |
| dc.subject | 372 - Ensenyament preescolar i elemental | ca |
| dc.subject.other | Jolly Phonics | ca |
| dc.subject.other | Llengua anglesa | ca |
| dc.subject.other | Educació infantil | ca |
| dc.subject.other | Sistema educatiu espanyol | ca |
| dc.subject.other | Jolly Phonics | en |
| dc.subject.other | English | en |
| dc.subject.other | Childhood education | en |
| dc.subject.other | Spanish education system | en |
| dc.title | El mètode Jolly Phonics com a eina del desenvolupament de la consciència fonològica i de la lectoescriptura | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
| dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess |