| dc.contributor | Ponseti Verdaguer, Francisco Javier | |
| dc.contributor.author | Hernández Ruiz, Irene | |
| dc.date | 2024 | |
| dc.date.accessioned | 2025-09-18T07:39:02Z | |
| dc.date.available | 2025-09-18T07:39:02Z | |
| dc.date.issued | 2025-09-18 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11201/171332 | |
| dc.description.abstract | [cat] L'activitat física a l'Educació Infantil és un aspecte molt important per al desenvolupament dels infants en la seva primera etapa. D'aquesta manera el que pretenc és donar un mica més de visibilitat i importància tant a la psicomotricitat com al joc. Donar l'oportunitat de poder observar que amb aquestes eines es pot treballar l'alfabetització i gestió emocional, per aconseguir el benestar emocional dels infants. Però us podreu demanar, com es treballen aquestes emocions? En primer lloc, el que m'agradaria fer és començar a introduir aquestes emocions, és a dir, prendre consciència emocional sobre aquestes, ja que és un dels aspectes fonamentals per, en segon lloc, treballar la regulació de les mateixes emocions. Totes aquestes emocions i sentiments que experimenten i que es van desenvolupant al llarg de tota la vida de l'infant i poden anar treballant-se en família i en l'escola des d'edats primerenques. Un altre dels aspectes fonamentals de tot aquest treball és el rol que pren el/la docent quan parlem de la consciència i sobretot de la gestió de saber com treballar-ho a través d’una proposta didàctica. | ca |
| dc.description.abstract | [eng] Physical activity in Early Childhood Education is a very important aspect for the development of children in their first stage. In this way, the aim is to give greater visibility and importance to both psychomotor activity and play. To give the opportunity to observe that with these children it is possible to work on emotional literacy and management, in order to achieve the emotional wellbeing of the infants. But we could ask ourselves, how do we work on these emotions? Firstly, what I would like to do is to begin to introduce these emotions, that is to say, to be emotionally aware of them, as this is one of the fundamental aspects in order to, secondly, work on their regulation. All these emotions and feelings that are experienced and developed throughout the child's life can be worked on in the family and at school from an early age. Another of the functional aspects of all this work is the role of the teacher when talking about awareness and above all the management of knowing how to work on it through a didactic proposal. | en |
| dc.format | application/pdf | |
| dc.language.iso | cat | ca |
| dc.publisher | Universitat de les Illes Balears | |
| dc.rights | all rights reserved | |
| dc.subject | 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure | ca |
| dc.subject | 372 - Ensenyament preescolar i elemental | ca |
| dc.subject.other | Psicomotricitat | ca |
| dc.subject.other | Joc | ca |
| dc.subject.other | Benestar emocional | ca |
| dc.subject.other | Educació infantil | ca |
| dc.subject.other | Emocions | en |
| dc.subject.other | Psychomotor skills | en |
| dc.subject.other | Play | en |
| dc.subject.other | Emotional well-being | en |
| dc.subject.other | Early childhood education | en |
| dc.subject.other | Emotions | en |
| dc.title | L'alfabetització emocional mitjançant la psicomotricitat i el joc a través d'una Situació d'Aprenentatge | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
| dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/closedAccess |