L'alfabetització emocional mitjançant la psicomotricitat i el joc a través d'una Situació d'Aprenentatge

Show simple item record

dc.contributor Ponseti Verdaguer, Francisco Javier
dc.contributor.author Hernández Ruiz, Irene
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-09-18T07:39:02Z
dc.date.available 2025-09-18T07:39:02Z
dc.date.issued 2025-09-18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/171332
dc.description.abstract [cat] L'activitat física a l'Educació Infantil és un aspecte molt important per al desenvolupament dels infants en la seva primera etapa. D'aquesta manera el que pretenc és donar un mica més de visibilitat i importància tant a la psicomotricitat com al joc. Donar l'oportunitat de poder observar que amb aquestes eines es pot treballar l'alfabetització i gestió emocional, per aconseguir el benestar emocional dels infants. Però us podreu demanar, com es treballen aquestes emocions? En primer lloc, el que m'agradaria fer és començar a introduir aquestes emocions, és a dir, prendre consciència emocional sobre aquestes, ja que és un dels aspectes fonamentals per, en segon lloc, treballar la regulació de les mateixes emocions. Totes aquestes emocions i sentiments que experimenten i que es van desenvolupant al llarg de tota la vida de l'infant i poden anar treballant-se en família i en l'escola des d'edats primerenques. Un altre dels aspectes fonamentals de tot aquest treball és el rol que pren el/la docent quan parlem de la consciència i sobretot de la gestió de saber com treballar-ho a través d’una proposta didàctica. ca
dc.description.abstract [eng] Physical activity in Early Childhood Education is a very important aspect for the development of children in their first stage. In this way, the aim is to give greater visibility and importance to both psychomotor activity and play. To give the opportunity to observe that with these children it is possible to work on emotional literacy and management, in order to achieve the emotional wellbeing of the infants. But we could ask ourselves, how do we work on these emotions? Firstly, what I would like to do is to begin to introduce these emotions, that is to say, to be emotionally aware of them, as this is one of the fundamental aspects in order to, secondly, work on their regulation. All these emotions and feelings that are experienced and developed throughout the child's life can be worked on in the family and at school from an early age. Another of the functional aspects of all this work is the role of the teacher when talking about awareness and above all the management of knowing how to work on it through a didactic proposal. en
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Psicomotricitat ca
dc.subject.other Joc ca
dc.subject.other Benestar emocional ca
dc.subject.other Educació infantil ca
dc.subject.other Emocions en
dc.subject.other Psychomotor skills en
dc.subject.other Play en
dc.subject.other Emotional well-being en
dc.subject.other Early childhood education en
dc.subject.other Emotions en
dc.title L'alfabetització emocional mitjançant la psicomotricitat i el joc a través d'una Situació d'Aprenentatge ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics