Estratègies inclusives per a l'alumnat amb síndrome de Down

Show simple item record

dc.contributor Pérez Castelló, José Antonio
dc.contributor.author Duran Llull, Natàlia
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-09-19T09:04:58Z
dc.date.available 2025-09-19T09:04:58Z
dc.date.issued 2025-09-19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/171354
dc.description.abstract [cat] Aquest treball de final de grau aborda una qüestió crítica en l'àmbit de l'educació: les necessitats i les estratègies d'inclusió per a l'alumnat amb síndrome de Down dins l'entorn escolar. Amb un enfocament exhaustiu, es pretén explorar les dimensions de la inclusió educativa per entendre millor com proporcionar una experiència educativa equitativa i enriquidora per a tots els alumnes, inclosos aquells amb necessitats educatives especials. Mitjançant una revisió i una anàlisi, s'examinen les pràctiques d'inclusió existents, els reptes i les oportunitats associades amb la inclusió d'alumnes amb síndrome de Down a les aules ordinàries i una comparacií amb les aules UEECO. Es posa un èmfasi especial en l'avaluació dels beneficis de la inclusió per als mateixos alumnes amb síndrome de Down, així com per als seus companys de classe, i s'analitza la relació entre els alumnes amb síndrome de Down i la resta de la comunitat escolar. Amb aquesta investigació, s'espera contribuir al coneixement existent en l'àmbit de la inclusió educativa, proporcionant informació rellevant i recomanacions pràctiques per millorar la qualitat de l'educació per a tots els alumnes, independentment de les seves capacitats i diferències individuals. Així doncs, aquest treball aspira a ser una eina valuosa per a professionals de l'educació, investigadors i altres agents implicats en la promoció de la igualtat i la diversitat dins del sistema educatiu. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject 376 - Educació especial ca
dc.subject.other Síndrome de Down ca
dc.subject.other Aula UEEC ca
dc.subject.other Educació inclusiva ca
dc.title Estratègies inclusives per a l'alumnat amb síndrome de Down ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics