| dc.contributor | Pérez Castell, José Antonio | |
| dc.contributor.author | Frías Rodríguez, Irene | |
| dc.date | 2024 | |
| dc.date.accessioned | 2025-09-19T11:20:47Z | |
| dc.date.available | 2025-09-19T11:20:47Z | |
| dc.date.issued | 2025-09-19 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11201/171361 | |
| dc.description.abstract | [cat] L'educació es troba constantment en un període de canvi i evolució. L'Educació Inclusiva esdevé un dels reptes més importants dins l'actualitat, qüestionant així les pràctiques que es duen a terme dins l'aula. En aquest sentit, trobem que la figura docent esdevé el principal impulsor per garantir la inclusió de tots els infants, independentment de les seves necessitats. El present estudi té com a objectiu principal analitzar quins són els principals beneficis de l'Educació Inclusiva i quines són les estratègies a posar en marxa per part dels docents per tal de fomentar la inclusió dins l'aula. Aquesta investigació s'ha basat en una anàlisi exhaustiva de la literatura existent sobre la temàtica, on s'ha demostrat quines són les principals estratègies i beneficis per a fomentar una Educació Inclusiva dins les escoles. | ca |
| dc.description.abstract | [eng] Education is constantly in a period of change and evolution. Inclusive Education is becoming one of the most important challenges today, thus questioning the practices that are carried out in the classroom. In this sense we find that the teaching figure becomes the main driving force to guarantee the inclusion of all children, regardless of their needs. The main objective of this study is to analyze what are the main benefits of Inclusive Education and what are the strategies to be implemented by teachers in order to promote inclusion in the classroom. This research has been based on an exhaustive analysis of the existing literature on the subject, where it has been demonstrated what are the main strategies and benefits to promote Inclusive Education in schools. | en |
| dc.format | application/pdf | |
| dc.language.iso | cat | ca |
| dc.publisher | Universitat de les Illes Balears | |
| dc.rights | all rights reserved | |
| dc.subject | 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure | ca |
| dc.subject | 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament | ca |
| dc.subject | 372 - Ensenyament preescolar i elemental | ca |
| dc.subject | 376 - Educació especial | ca |
| dc.subject.other | Trastorn de l’espectre autista | ca |
| dc.subject.other | Educació inclusiva | ca |
| dc.subject.other | Necessitats educatives especials | ca |
| dc.subject.other | Educació infantil | ca |
| dc.subject.other | Autism spectrum disorder | en |
| dc.subject.other | Inclusive education | en |
| dc.subject.other | Special educational needs | en |
| dc.subject.other | Early childhood education | en |
| dc.title | Inclusió dels alumnos amb TEA dins l'aula d'Educació Infantil | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
| dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess |