| dc.contributor | Jaume Adrover, Maria Magdalena | |
| dc.contributor.author | Reolid Sastre, Catalina de Alejandría | |
| dc.date | 2024 | |
| dc.date.accessioned | 2025-09-25T07:32:41Z | |
| dc.date.available | 2025-09-25T07:32:41Z | |
| dc.date.issued | 2025-09-25 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11201/171403 | |
| dc.description.abstract | [cat] Els contes infantils són un recurs que tots els mestres empram per a introduir els infants al món de la literatura. El cert és que tot i que la temàtica dels contes ha anat evolucionant al llarg dels anys, molts de mestres no hem evolucionat amb ells. No hem pensat en la manera més innovadora i dinàmica per a contar contes, sinó que ens hem conformat a seguir la tradició i contar els contes de manera convencional. Amb aquest treball de final de grau vull descobrir i proporcionar recursos els quals aportin reflexions i noves perspectives per millorar la manera de contar contes inclusius, interactius, dinàmics i tecnològics, que suscitin un major interès i, per tant, un major aprenentatge als infants. L’objectiu del meu treball és, per tant, indagar en l’inici dels contes, conèixer els referents que van ser precursors d’aquests, i també descobrir quins són els referents actuals, els quals treballen amb els contes de la manera més creativa i innovadora possible. També es pretén aportar un banc de recursos, elaborat per jo mateixa, al qual apareixeran exemples i explicacions de contes interactius que es poden dur a terme amb infants d’EI, per tal de poder treure el màxim profit als contes, pel que fa a l’àmbit educatiu. | ca |
| dc.description.abstract | [eng] Children's stories are a resource that all teachers use to introduce children to the world of literature. The truth is that although the theme of the stories has evolved over the years, many of us teachers have not evolved with them. We have not thought of the most innovative and dynamic way to tell stories, but we have settled for following tradition and telling stories in a conventional, traditional way. With this thesis I want to discover and provide resources that bring reflections and new perspectives to improve the way of telling inclusive, interactive, dynamic and technological stories, which arouse greater interest and, therefore, greater learning for children. The aim of my work is, therefore, to investigate the beginning of the stories, to know the references that were precursors of these, and also to discover which are the current references, which work with the stories in the most creative way and innovative possible. It is also intended to provide a resource bank, prepared by myself, which will include examples and explanations of interactive stories that can be carried out with EI children, in order to be able to get the most out of the stories, in terms of the educational field. | en |
| dc.format | application/pdf | |
| dc.language.iso | cat | ca |
| dc.publisher | Universitat de les Illes Balears | |
| dc.rights | all rights reserved | |
| dc.subject | 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure | ca |
| dc.subject | 372 - Ensenyament preescolar i elemental | ca |
| dc.subject.other | Contes | ca |
| dc.subject.other | Infants | ca |
| dc.subject.other | Mestres | ca |
| dc.subject.other | Tecnologia | ca |
| dc.subject.other | Innovadors | ca |
| dc.subject.other | Stories | en |
| dc.subject.other | Children | en |
| dc.subject.other | Teachers | en |
| dc.subject.other | Technology | en |
| dc.subject.other | Innovators | en |
| dc.title | La necessitat d'innovar en la manera de contar contes d'EI | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
| dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/closedAccess |