El conte com a eina per treballar el Trastorn del Desenvolupament del Llenguatge a l'aula d'Educació Infantil

Show simple item record

dc.contributor López Penadés, Raul
dc.contributor.author Villalonga Mir, Margalida
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-10-02T07:39:36Z
dc.date.available 2025-10-02T07:39:36Z
dc.date.issued 2025-10-02
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/171494
dc.description.abstract [cat] En el següent treball es detecten possibles casos d’infants amb Trastorn del Desenvolupament del Llenguatge (TDL) i es creen tres sessions basades en literatura infantil per tal de millorar el desenvolupament lingüístic dels infants en estudi. Per tal de dissenyar activitats adaptades a l’alumnat, es fa una preavaluació de les seves necessitats, la qual es completa amb una postavaluació per evidenciar l’evolució experimentada. S’arriba a la conclusió que per detectar una millora en els infants amb TDL es necessita un període de temps ampli i, per tant, amb tres sessions la millora duta a terme és mínima. ca
dc.description.abstract [eng] This article detects possible kids with Developmental Language Disorder (DLD) and creates three sessions based on children’s literature in order to improve the linguistic development of children in study. Moreover, the present article makes a previous assessment to design activities adapted to the students and a post assessment to detect the evolution of kids. It is concluded that to detect an improvement in children with SLI a wide period of time is needed. Therefore, with three sessions the betterment observed is minimal. en
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Trastorn específic del llenguatge ca
dc.subject.other Literatura infantil ca
dc.subject.other Proposta didàctica ca
dc.subject.other Specific language impairment en
dc.subject.other Children’s literature en
dc.subject.other Didactic proposal en
dc.title El conte com a eina per treballar el Trastorn del Desenvolupament del Llenguatge a l'aula d'Educació Infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics