dc.contributor |
López Penadés, Raul |
|
dc.contributor.author |
Villalonga Mir, Margalida |
|
dc.date |
2024 |
|
dc.date.accessioned |
2025-10-02T07:39:36Z |
|
dc.date.available |
2025-10-02T07:39:36Z |
|
dc.date.issued |
2025-10-02 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/171494 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En el següent treball es detecten possibles casos d’infants amb Trastorn del Desenvolupament
del Llenguatge (TDL) i es creen tres sessions basades en literatura infantil per tal de millorar
el desenvolupament lingüístic dels infants en estudi. Per tal de dissenyar activitats adaptades
a l’alumnat, es fa una preavaluació de les seves necessitats, la qual es completa amb una
postavaluació per evidenciar l’evolució experimentada. S’arriba a la conclusió que per
detectar una millora en els infants amb TDL es necessita un període de temps ampli i, per
tant, amb tres sessions la millora duta a terme és mínima. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This article detects possible kids with Developmental Language Disorder (DLD) and creates
three sessions based on children’s literature in order to improve the linguistic development of
children in study. Moreover, the present article makes a previous assessment to design
activities adapted to the students and a post assessment to detect the evolution of kids. It is
concluded that to detect an improvement in children with SLI a wide period of time is
needed. Therefore, with three sessions the betterment observed is minimal. |
en |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.subject.other |
Trastorn específic del llenguatge |
ca |
dc.subject.other |
Literatura infantil |
ca |
dc.subject.other |
Proposta didàctica |
ca |
dc.subject.other |
Specific language impairment |
en |
dc.subject.other |
Children’s literature |
en |
dc.subject.other |
Didactic proposal |
en |
dc.title |
El conte com a eina per treballar el Trastorn del Desenvolupament del Llenguatge a l'aula d'Educació Infantil |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
|